Raptor, ennyi...
Szöveges ítélet
395xxxkm került hozzánk kritikán aluli lelakot állapotban. Egy jó volt bennerajta az a motor! 3 literes öntött vas iveco blokk. Jeleneg is izzítás nélkül indul télen 3 hét állás után. Ha az asszony vezeti 8L(!). 90 fölé nem megy vele. Nálam 9.7-10.2. Ez a motor egy isten! 1t rakománnyal még 140-nél ki lehet menni vele előzni. A 180-as órát simán fekteti. Valószínű azért mert nemzetközit nyomott. Agymeleg motor, pálya, tempomat órákon keresztűl. Vannak srácok akik 1.8 mill és 1.6 mill km gépekkel nyomják. Az enyém most megy váltócserére, 500e km és megeszi a váltót. 450e eldobta a kuplungot, akkor kapott új vezérlést is. Az összes belső műanyag zörög és törött de leszarom. Nekem az kell, hogy egy 2000km kanyart letoljon egyben. Kaszni összegyürve mint a kifliszacskó. Nem is próbálkoznak vele városban tolakodással, bepofánkodással:) A can bus rendszer nagyon szar rajta. Mondjuk az összes elektromos rendszer gané a fiátokon. Millió egy hibája van a killóméterek végett(esztétikai nem műszaki). Járunk 2.0 adBlue, 2.3 mjp és egyéb üszkökkel, de a táskáját nem vihetik a raptornak.
Hibalista
- Rom állapotban vettem.
Ide hordtam szervizbe
Saját garázs.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 395000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
