A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Ducato (2006-2014)

Ducato 2,3 jtd 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Optimusz

Szöveges ítélet

2009. Április 1. De megmaradt bennem ez a nap. Ekkor vettük át az új autókat talán 22 km-rel. A Toyota Dynák után huuu valami felüdülés volt. Mivel utólag írom ezt ugorjunk egyet az időben.
Eltelt 2,5 év ezalatt 210 ekm, csak megy és megy. A kopó alkatrészeken kívül csak üzemanyagot kér azt se sokat (meg egy fojtószelepet 120 ekm-nél garanciába). Bár ehhez hozzá kell tenni, hogy nem száguldozunk így a fogyasztásunk 7 liter alatt tartható nyáron, télen 7,5 (lakott terület: max 60, azon kívül 80-85) Ebbe azért belefér egy-két „taposás” is. Tudom vicces, de a főnök elvárja, na meg kifizeti a megtakarítást (szüttyögök hogy legyen pénzem?!)… ez van, ezt kell szeretni.
A külsejét már megszoktam, elsőre furcsa volt, de most már tetszik. Az utastere praktikus, sok a tároló rekesz - emiatt élmény takarítani is. Az ülés tág határok közt állítható, azt hogy kényelmes e nem tudom, nekem 400 km után semmi se az. Na meg a csipogás a biztonsági övért.. agyon kellett volna verni, aki ezt kitalálta. Ami nem tetszik: akadozó váltó (a Citroenbe sokkal finomabban jár), a tompított állandóan kiég max 3 hónap, amit kibír. (és nem egyszerű hozzáférni) Központi zár: 0 km-esen sem zárta a hátsó ajtót, bár már nem is bánom amióta kipróbáltam a kollégámét, azt a procedúrát: kocsi bezár- raktér külön nyit (zongorázni kell a kulcson). Nem tudom a többi ducatonál hogy van de, ha kinyitom a raktér ajtót, nem tudom vissza zárni az utasteret de, amióta beszart az érzékelő, ami figyelmeztet, hogy az ajtó nyitva van/maradt azóta ez a gond is megoldódott. 3. ajtós problémán az ajtó rögzítésével van-, lassan elhagyom ugyanis a zsanérok körül elrepedt az anyag. Ezt gariba javítják de, ez csak idő kérdése és újra elfárad. Visszatérve a belsőre, hiányolom a rendes pohártartót, mert ami a hamutartó helyén van az nem elég mély.


2012-01-24 ~250. 000 km meghegesztették a hátsó ajtókat. Ezen kívül semmi sincs vele, megy, mint a világtalan

2012 - 04 – 06 höhö, most múlt 3 éves 266. 000 km-nél járunk.
Néhány zavaró dolog azért előjött: - nyekereg a tető kárpit vagy a jobb oldali napellenző.. hol ez, hol az.
- kopog a futóműve állítólag a féknyereg adja a hangot.
- ropog a kormány tekergetés közben
Más most nem jut eszembe. Ezeket leszámítva semmi hibája. Az türelem fogytával egyre többször haladok 90-100-al de még így is megáll 7,1/100 km

2012 - 05 – 06 273 ekm - beszart a központi zár. Javítás után, mint újkorában.

2012-07-13 290 ekm – volt egy olajcsere és más semmi  még mindig tudja a 160-at és ekkor 3500-at forog. Sose figyeltem, muszáj volt újra kipróbálni. Valami mindig nyikorog-zörög ezt leszámítva nincs vele probléma. „Ez egy kib@szott hero” (hős) ahogy a haver mondaná. Jaaah majd elfelejtettem 6,5 literes átlag jött ki 2200 km-en.


2012-augusztus. 293 ezernél jártunk, amikor kaptam egy újat, szerencsére csak pár hónapra. Sokat javult a váltási érzet az elődhöz képest de ez az új euro 5-ös motor… wáááá – nem tudok vele megbarátkozni kib@szott lomhának tűnik. De a csend, hmm az tetszik.

Eljött a december, végre visszakaptam a verdát. 310 ezret mutatott az órája. Valami gyökér nekiment a tükrének és letört egy darab a széléből. Elfosta magát a generátor de még lábon hazajött (200 km-t bírt töltés nélkül). Szerencsére nem nálam történt. Azóta olajcserén kívül mást nem kért.

2013.04.01 Ma van 4 éve hogy hajtom, beletekertem 338 ezer km-t. Az égők még mindig fogynak de már ki tudom cserélni magam is :D Márciusban abba a jó időben befagyott a kéziféke, nem mintha fogott volna… alig voltam mérges de 2 kalapács ütés és rendbejött. Utána nem is mertem használni. A tetőkárpitom még mindig nyikorog de a kormány ropogás elmúlt. Várjuk a vezérlés cserét. Ennek tényleg lelke van már kezdem elhinni :D
Mást nem igen tudok megemlíteni, várom a jó időt (10 fok alatt nem moshatunk), hogy mosás után előtűnjön a szép fehér színe.

2013. 11. 26. Optimusz nyugdíjba ment 393 ekm-nél. Megmaradt csereautónak. Érződött rajta hogy elfáradt (nehezen zárodtak az ajtók, a szervokormány elég combos lett, visszaszoktam a 2 kezes kormányforgatásra, hámlott róla a fényezés. DE a motorja még mindig patent. A 8 autóból 2-nek bírta ki a motorja a 40 ezres olajcsere periódust. (400 ezer km alatt). Az enyém megúszta..
Ugye megint kaptam egy újat és akkor ugorjunk a jelenbe. >>> 2014. 07.08 7 hónap, 51 ekm használat után a tapasztalatok: zörögnek a műanyagok az utastérben, a központizárnak attól függ milyen kedve van hol zárja a hátsó ajtókat hol ki sem nyitja :/ , az égők ebbe már 6 hónapot kibírtak de ha kiég az egyik akkor 2 héten belül megy a másik is. Az euro5-ös motortól meg rosszul vagyok… Hát ennyi történt Optimusszal :)

Hibalista

- 90.000 km - bal első kerékcsapágy - 120.000 - fojtószelep - 237.000 - önindító - 266.000 - kézifék bowden - 308.000 - generátor felújítás - 365.000 - fojtószelep csere ismét sok pénzért - 380.000 - körül volt egy jobb első kerékcsapágy - - 10- 15 db égő - - hátsó ajtó zsanér

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelőnk van.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 393000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Dyna Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Ducato 2006 (2010)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)