Nem mindig a legdrágább a legjobb
Szöveges ítélet
Már a harmadik Ducatóm. Az elsőt már leharcova vettem mégsem hagyott cserben sohasem. A második új vétel volt, de lomha 2,8D klíma mentes , 150000-el adtam el két toronycsapágy cserével. Hosszú vívódás után a Vw krafter és a Merci sprinterrel szemben ismét ezt választottam. 1.500.000 ft árkülönbséget nehéz lett volna ész érvekkel megmagyarázni. Az autó belső raktér méretei fantasztikusak, csak oda kell állni egy sprinter mellé. Igaz a futóműve gyalázatosan kemény még egy teherautóhoz képest is. Hiba volt kihagyni az olajrugós ülést, az sokat egyhített volna a megrázkódtatásokon. Automata klímát se lehetett kérni még akkoriban. Második lehetséges hiba a kisebb motor választása volt amit orvosolt a chip tuning (Novi-Tech), ráadásul utána a fogyija is csökket valamit. Külső megjelenését az elejét lehet, hogy sosem fogom megszokni, dehát úgyis a tökéletes műszerfalat látom . Ja ,és a borzasztóan kemény futóművet még teljes terheléssel nagy sebességű kanyarokban sem tudtam zavarbahozni. Úgy néz ki , hogy a nagy tgk.választékból a legmegfelőbbet választottam ki.
Hibalista
- chip tuning nem volt teljes összhangan a motorelektronikával, de a szervízben gyorsan orvosolták a problémát
Ide hordtam szervizbe
KB.Autoteam Kft. Kiskunhalas
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Lt 35 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
