Maxi teve.
Szöveges ítélet
Szerintem nincs baja az autónak. Sokat megyünk vele, igaz főleg külföldre jár a kocsi autópályán, de teszi a dolgát zokszó nélkül. A sofőrjeim megbízhatóan vezetnek, és nem a Ducatón akarják kiélni rally versenyzői ambícióikat. Az egész kocsin érezni, hogy most már elég régen gyártják ezt a kategóriát, okosan tervezték az autót. Kényelmes, normális vezetési pozíció, gazdaságos üzemeltetési költségek, tényleg nem tudok rá rosszat mondani. Talán a veszettül kemény rugózás, de ez gondolom a kellemesen túlméretezett teherbírás következménye. A tíz literes fogyasztás kb. 100-110 km/h-nál értendő. (Ez a legmagasabb kivitel, a szelet azonnal tudatja veled a fogyasztással.)
Ha valami bajom lesz vele, nem fogom eltitkolni.
Azt hiszem sok Ducato azon vérzik el, hogy a kormánynál ülők Sebastien Loeb-nek képzeli magukat.
Hibalista
- Egy két belső burkolat zörögne - ha nem támasztanánk ki. A váltó nagy súlynál tolatás esetén elindiláskor beremeg. A szervíz szerint az áttétel és a nagy súly az oka. Egyenlőre elfogadom a magyarázatot.
Ide hordtam szervizbe
Fiat Twin, Miskolc. Normálisan végzik a dolgukat, felhívnak, ha valami nem tisztázott a szervízzel, nincs semmi bajom velük.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | A következő Ducato. |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
