A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Ducato (2006-2014)

Ducato 3.0 Mjet LH2 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Madmax

Szöveges ítélet

6évesen, 245ezerrel vettem meg (reálisnak tűnik így három év után is), az előző gazda ütötte verte, de alapvető problémát nem láttam vételkor, mer amúgy második kocsinak vettem. A 3 literes motorról hallottam jót-rosszat is, ki kell próbálni. A kasztnit kitakarítottam, különösen belülről a küszöb kimosásra, majd ki savazásra.
Az alvázát is lemostam, lefestettem.
Vétel után egyből olajcsere (fekete grafitpor jött ki belőle) , a hosszbordás szíjak szövete kilátszott, szijtárcsa majdnem leesett a tengelyről.. mindent cseréltünk kivéve láncot. Attila azt mondja hogy szerinte hagyjuk, de szerintem csak nincs kedve baszkódni vele, mert nehéz helyen lehet. Mindegy, ráhagyom, ő felelőssége.
Kezdetben füstölt mint az állat nagy gáznál, így használtuk az első kb 60ezer km-en, mire vettem a fáradtságot aláfeküdni, és megtapasztalni, hogy felkoppant a cooler, és kilukadt.. 60ezer kormolás alatt sem vágta tönkre az EGR-t. 30ezer ft cooler, és pompásan megy a kocsi, no füst, csak brutál power. 150km/h nál még gázt kér.. hihetetlen.
A csattogós hátsó laprugó egy szar, telekocsival csak dobálja a hátulját. mindenképp XL es MAXIT kell venni, az jó.
A fölső holtponti jeladónak új vezetéket húztak a komputerből egyenesen. Probléma így nem volt vele, de azt jelzi hogy a z elektronika nem túl jó. A 3 literes motort nehéz inditózni, 2,5kW os inditómotor kell neki, jellemzően a gyári Bosch megbizható volt nálunk, de az 1,7kW-osakat (gondolom a 2.3-asra való) nálunk félévente megette. Konkrétan szétégett a tekercs, akkora áramot akart fölvenni.
Használtautó prioritásban a motor-váltó jó, kell vele foglalkozni, szokásos szerviz, kopó dolgaira költeni, de ezen kívül nálunkk semmi különös nem volt.
Kár, hogy már 2016 óta nincs ez a 3 literes, vettem volna újban.

Hibalista

- 335 ezernél EGR szelep vezérlője elromlott - alapjárat dadogás, olajos füst. alapjáraton nyitva maradt a szelep, kapta vissza a füstöt. Időben észleltük, jó a szerelőnk! A hátsó lámpatestnek hátul van egy 10centis csatlakozó fordítója, az szétrohadt.

Ide hordtam szervizbe

Kolonics Attila SzolnokAranykéz.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2009
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 245000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Ducato 2.8JTD Következő autója? Ducato
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Ducato 2006 (2010)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)