A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Ducato (2006-2014)

Ducato 2.3 mjet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ennyi pénzért soha rosszabbat!!!!

Szöveges ítélet

Legkisebb kaszni, 120 lovas (Iveco) motor. Kimagaslóan jó kombináció! :D Megy mint egy őrült, fogyasztása nevetséges! Ha 90-100 km/h környékén tartom, megelégszik 6,8-7 liter gázolajjal. A klíma és a 2 tonna(remélem kpm-es emberkék nem olvassák ezt! :D) terhelés sem különösen emeli meg a kedvező fogyasztását. A dupla rugós hátsó felfüggesztés miatt a 2 tonna terhelés kívülről nem is látszik rajta, de üresen nagyon pattogóssá változtatja a ducatot(ajánlom a rugós ülést, bár 95ezer ft). Kényelmi szempontból is meg vagyok elégedve, az ülést és kormányt tökéletesen tudom pozicionálni, igaz nem egy 195 centis "sukár" gyerek vagyok. Jó dolog a hűthető kesztyűtartó, bár menet közben az ásványvízhez hozzá férni szinte lehetetlen, túl messze van. Gyorsításnál kicsit hangos a drága, de ahogy elérte az utazási tempót, teljesen elhalkul. Autópályán 120-130-nál kezd hangoskodni a menetszél és a magasabb fordulat miatt, de még ez sem különösen zavaró. Ennél a tempónál viszont a fogyasztása lényegesen megugrik, 10-11 litert is könnyedén meg lehet vele etetni.
Kanyarstabilitása üresen hihetetlenül jó, rakottan elfogadható, a fékek egészen kiválóak(Brembo), intenzív fékezésnél tükörbe nézni kötelező, közepes kategóriájú autók nem igazán tudnak megállni olyan rövid fékúton mint a ducato (vannak ilyen tapasztalataim! :D).
A 80x-120 centis MÁV raklap túlcsüngéssel is befér keresztbe a hátsó kerékdoblemezek közé!!! Ami nem mindegyik márkájú autókról mondható el.

Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve, örülök, hogy nem egy német márkájú autót vettem 2 millió forinttal drágábban. Három év alatt kb. 50 ezer forintot költöttem rá, és ebben benne vannak az izzók, adalékok és hasonló apróságok. Persze kivételek a kopóalkatrészek!

Hibalista

- Eddig semmi nem romlott el rajta, csak megy és megy. Egy féltengely szimeringet cseréltettem ki, az is épp csak könnyezett, nem volt feltétlenül fontos. Na meg 4-5 izzót a fényszóróban, de hát ki akar manapság hosszú élettartalmú izzókat gyártani??? - - Féltengely szimering 85.000-nél - Vezérlés 90.000-nél - Jobb oldali talpas 90.000-nél - Első fékek 100.000-nél

Ide hordtam szervizbe

Fiat Autóméry

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Jumper Következő autója? Ducato
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Ducato 2006 (2010)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)