Ennyi pénzért soha rosszabbat!!!!
Szöveges ítélet
Legkisebb kaszni, 120 lovas (Iveco) motor. Kimagaslóan jó kombináció! :D Megy mint egy őrült, fogyasztása nevetséges! Ha 90-100 km/h környékén tartom, megelégszik 6,8-7 liter gázolajjal. A klíma és a 2 tonna(remélem kpm-es emberkék nem olvassák ezt! :D) terhelés sem különösen emeli meg a kedvező fogyasztását. A dupla rugós hátsó felfüggesztés miatt a 2 tonna terhelés kívülről nem is látszik rajta, de üresen nagyon pattogóssá változtatja a ducatot(ajánlom a rugós ülést, bár 95ezer ft). Kényelmi szempontból is meg vagyok elégedve, az ülést és kormányt tökéletesen tudom pozicionálni, igaz nem egy 195 centis "sukár" gyerek vagyok. Jó dolog a hűthető kesztyűtartó, bár menet közben az ásványvízhez hozzá férni szinte lehetetlen, túl messze van. Gyorsításnál kicsit hangos a drága, de ahogy elérte az utazási tempót, teljesen elhalkul. Autópályán 120-130-nál kezd hangoskodni a menetszél és a magasabb fordulat miatt, de még ez sem különösen zavaró. Ennél a tempónál viszont a fogyasztása lényegesen megugrik, 10-11 litert is könnyedén meg lehet vele etetni.
Kanyarstabilitása üresen hihetetlenül jó, rakottan elfogadható, a fékek egészen kiválóak(Brembo), intenzív fékezésnél tükörbe nézni kötelező, közepes kategóriájú autók nem igazán tudnak megállni olyan rövid fékúton mint a ducato (vannak ilyen tapasztalataim! :D).
A 80x-120 centis MÁV raklap túlcsüngéssel is befér keresztbe a hátsó kerékdoblemezek közé!!! Ami nem mindegyik márkájú autókról mondható el.
Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve, örülök, hogy nem egy német márkájú autót vettem 2 millió forinttal drágábban. Három év alatt kb. 50 ezer forintot költöttem rá, és ebben benne vannak az izzók, adalékok és hasonló apróságok. Persze kivételek a kopóalkatrészek!
Hibalista
- Eddig semmi nem romlott el rajta, csak megy és megy. Egy féltengely szimeringet cseréltettem ki, az is épp csak könnyezett, nem volt feltétlenül fontos. Na meg 4-5 izzót a fényszóróban, de hát ki akar manapság hosszú élettartalmú izzókat gyártani??? - - Féltengely szimering 85.000-nél - Vezérlés 90.000-nél - Jobb oldali talpas 90.000-nél - Első fékek 100.000-nél
Ide hordtam szervizbe
Fiat Autóméry
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Jumper | Következő autója? | Ducato |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
