A Torinó Szégyene, Fiat Mo-rón nem is írok semmit mert nem lenne nyomdaképes !!!!!!
Szöveges ítélet
Rossz:
Kényelem csak a vezetőnek.
Zörögnek a belső műanyagok.
Állandóan beszarik valami.
Olyan nincs hogy legalább 20000Km-ert elmenj hibátlanul.
Szeretem a kocsit mert ha megy akkor megy.
De az ideg szétesz hogy gari után még mi jön.
Nem azért vesz az ember 6,000,000 Ft-os autót hogy csak rá költse a pénzét, de más autóknak is megvan a maguk baja, ugyhogy mi lenne a jó????
Amikor vettük a kocsit 2 év garanciát adtak hozzá, de lehet vásárolni még 2őt olyan 160000Ft-ért kb. Úgy érzem megérte.
Most Szenvedünk vele tovább. Eladni nem éri meg, és csak bizakodunk hogy már végre beáll a hibák sorozata.
Hibalista
- Ha valami tönkremegy a garanciális autón 1Ft-tól engedélyt kell kérni hogy megjavíthatják-e? Kész röhely!!!!!! Az ügyintézés persze nem a leggyorsabb. - - Garis csere: - Futómű állítással kezdte meg a pályafutását keresztbe állt a kormánykerék. - Így jött le a gyártósorról! - A kartámasz kitört az ülésből. - Magasnyomású szivattyú 35000 - Lámpák cseréje jobb 3x, bal 2x. - Hátsó ajtó határolók, már nem is emlékszem a pontos darabszámra de kb. 12. - Tolóajtó görgő 2x a2. fizetős 40000Ft. - Bal hátsó ajtó eltört 3x ezt heggesztik mert a Fiat magyarország nem engedi kicserélni, és lefényezik persze megint elrepedt. - A váltó 4. sebességbe váltáskor reccsent, szinkrongyűrű csere 50000 km-nél, megnézettem a kuplungot ha már így szétszedték 8 csavar a tárcsa, még 5000ret jósoltak neki kicseréltettem és nagy kegyesen féláron meg is kaptam, autópályás használat mellett nem hiszem hogy ez lenne a norma! - A gázolajszűrőház túlfűtötte nyáron a gázolajat és vészüzemmódba kapcsolt 60000km itt jól jártam mert a ház tartozéka a szűrő és igy azt nem kellett cserélni legközelebb. - Főtengelyszimering csere 80000-nél itt a vezérlést is kicserélték, miután felhívtam a területi képviselőt hogy ha megáll a motor mert mindent visszaraknak (Vezérszíj stb.) ki fizeti ki a javítást? - Én Úgy tudom hogy csak 1x szabad a szíjat feszíteni, de nem visszarakták! - A legnagyobb melegben megállt a klíma 85000km, kitört az oldalából a felfüggesztése, ezt se cserélni akarták, majd megjavíttatjuk! - - Garancia után: - - A folytószelep megállt, beázik 108000km. kedvezményesen 85000Ft. - A nagy meglepetés elugrott a vezérlés (belefagy a vezérműkerékre a víz és átugrik 1fogat a szíj)113500km milyen jó, ha szerencséd van megúszod a vezérékszíj cserével,de nálam nem ez történt, egy fog miatt elverte a szelepeket, ami 16 darabja 6-8000Ft. Síkoltatni kell a hengerfejet és még ami vele jár. Most van szétszedve, még nem tudom hol a vége. - -
Ide hordtam szervizbe
Gödöllő FIAT Nekem nem volt rossz tapasztalatom a szerelőkkel.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 113500 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Nem tudom mi lenne a jó |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
