A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Ducato (2002-2006)

Ducato 2.3 jtd 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Végre egy jó tirautó

Szöveges ítélet

Most vásároltam a készüléket, bár még csak egy hete kormányítom minden elismerésem a digó technikusoknak mert nem hazuttolták meg magukat a régi Lanciám után érzett vágyaimat elégítette ki már egy hét után. A motorja egy álom igaz a majd 20m3 puttony magas is meg széles is és 110-nél mintha betonfalnak mennék de 110-ig nincs kegyelem senkinek. A váltó csodás de az ötödik kicsit hosszú vagy a negyedik rövid mert 80-nál az egyik kicsit sok a másik meg kicsit kevés.Kényelmileg szó nem érheti a komfortülés ugyan extra benne de a többi ülésben is szívesen elpúposkodnék. Fékügyileg olasz tehát takony, nyomod lassul, jobban nyomod akkor is csak lassul, de ki akar ezzel fékezni? Ilyen baráti futóművel vétek vele megálni, nincs kotty nincs ropp nem tolja az elejét nem zúg tökéletes.Nem tudnék rosszat mondani ha akarnék sem az előző moslék ganaj Jumperomhoz képest (ami 99-es volt) ez egy ipari forradalom mint amikor a Zsigulit hasonlítják össze az evo7-tel, mind a kettővel lehet rallizni. Ha ezzel is annyi baj lesz mint a moslékkal (Jumper) akkor is megérte megvenni mert csendes és végre tisztában vagyok a gyorsulás fogalmával, és mitöbb a márkaszervíz feleolyan alkatrészárakról beszél mint a már említett
moslékhoz bármilyen alkatrész a csiribiri autósboltokban családi baráti jószomszédi kedvezménnyel. De most még csak szokjuk egymást majd még írok róla.

Hát immáron közel 8000 km-t tettünk meg és még mindig imádjuk egymást sőt többször hálát adtam Istennek hogy olasz autót vásároltam ismét.Több érdekes dolgot is felfedeztem mint pl hogy van ülésfűtésem bár a működésére nem tudtam rájönni de ha hideg van bekapcsol és egy idő után ki is, az első izzót kicserélve vártam, hogy pik-pak ismét cserélhetem, de ez a mai napig hibátlanul üzemel. A fékre visszatérve egész jó lett kicsit valóban nyúlós de a kezdeti hajhulláshoz képest sokat javult csak használnom kellett.Hibaügyileg, egy első kerékcsapágy, a toronycsapágyak (ebben semmi meglepő nem volt) és a hátsó fékmunkahenger megragadt a porvédő gumi bedagadása révén, de bruttó 2200ft volt a felújító készlet és mosolyogva másfél óra alatt kicseréltem.mindezek ellenére most is csak azt tudom mondani, hogy egy álom, és annak ellenére hogy nem rég vettem és már szerelni kellett ettől függetlenül nagyon sok örömöt okozott és ha választanom kéne újra ducatót vennék.

Lassan olajcsere érett lesz a gép bár állítólag 30000 az intervallum de jobb a békesség 20000. Meghibásodás nincs a jobb izzó csere, lassan kezdem megszokni. A hideg beáltával a váltó elég nehezen akarta venni a sebességet amin egy olajcsere segített mint kiderült 60000 kilométerenként ezt meg kéne tenni az előző tulaj úgy tűnik nem tette meg. A váltóval kapcsolatban nagyon jó a fokozatok elosztása csak kicsit szokni kellett, hogy minden sebességet le kell forgatni 2500-ig, a hosszú ötödik meg kimondottan hálás (120km/h 2200-as fordulaton) Ezzel azt hiszem az ítélet elején tett kijelentésemet meg is cáfoltam.

Hibalista

- Az első fényszóró izzó
- Első kerékcsapágy 19000 Ruvill csere sk.
- Toronycsapágy hihetetlen de volt otthon csere sk.
- Hátsó fékmunkahenger megszorult porvédő gumi 2200 csere sk.

Ide hordtam szervizbe

Még sehova

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Jumper Következő autója? Remélem minimum 30m3-es platója lesz
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Ducato 2002

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)