A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Ducato (2002-2006)

Ducato 2.3JTD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Metálvörös szörnyeteg

Szöveges ítélet

Egy 7 személyes dobozos Gazból ültünk át a n?vérmmel ebbe a csodás metálvörös FIAT DUCATTO 2.3JTD 12 m3 rakter? autóba. Mert ennek a hitel részlete+fenntartása olcsóbb volt, mintha tovább szenvedtünk volna a GAZ-zal. De miel?tt megvettük volna, az összes márka keresked?t végig jártuk. A Fiaté volt a legkedvez?bb. Igaz, hogy 9 m3 rakter? autót akartunk, ez a szépség 12 m3 lett. Mert a 9 m3 áráért oda adták. Az autót 2004. szeptemer 22-t?l használja a n?vérem a vállalkozásához, de én is rengeteget vezettem. Budapest- Dombóvár útvonalon. Fogyasztása egy középkategoriás személyautóéhoz hasonló 9-9.5 liter közt mozog. Rálátás a forgalomra kit?n?! Kényelme még hosszú úton is t?rhet?. Csak 170 km/h tempónál az ajtók menetszél hatására elválnak a kasznitól, és egy ujjnyi rés keletkezik. Keresztapám erre a jelenségnél azt hitte, hogy nincs jól becsukva az ajtó és menetközben kinyitotta, majd ujra becsukta! 170-es tempónál!!! lOl ! De ekkora sebessségnél sem kell normál hanger?nél feljebb hangositani a rádiót. Jól hallható. Utastérben szinte minden kéz közelben van. A váltó nagyon kézre áll, jól kapcsolható az összes fokozat. A kézifék amit nehezen tudok megszokni, mert az ülés mellett balkéz(!) fel?l található. Rengeteg táróló rekesszel rendelkezik; utastérben, és a raktérben egyaránt. Gy?zz?k kihasználni ezeket. Rakottan sem veszít a lendületéb?l, úgyanúgy megy, mintha üres lenne, csak fékezésnél lehet észre venni a plusz terhelést. Fékr?l jut eszembe: 60000 km-es szerviznél kikellett cseréli az összes fékbetétet, mert úgy elkoptak! A rakterébe komplett szobabútort + konyhabutort beraktunk, és még mindig volt benne hely! Olyan gyorulása, lendülete van, hogy elképeszt?! Olyan el?zésekbe bele lehet menni, amibe egy sima személyautóval nem mernék. Igaz egy hátránya van: nagy a forduló köre a GAZ-hoz képest. Én ennél jobb áruszállítóval nem igazán találkoztam, talán a VW Transporter II. ami ennél jobb, de az másik történet...
Ezeket a Ducattokat csak dícsérni lehet.
Mindenkinek FIAT DUCATTO-t !!!

Hibalista

- Az els? két lámpa izzó 2-3 hetente való kiégésén kivül SEMMI!!!
- Ja! még egy típus hiba, mert több Ducattoban láttam! Az els? szélvéd? hajlamos a berepedésre! Sajnos. :(
- Nálunk kétszer volt, EGY év alatt!!! most van benne a harmadik szélvéd?.

Ide hordtam szervizbe

V&H FIAT Kaposvár

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Gaz Következő autója? talán VW, vagy Ducatto
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Ducato 2002

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)