Kiemelkedik az átlagból
Szöveges ítélet
Elötte egy szívódízel nagyköbcentis távolkeleti platóssal jártam, ott volt alul nyomaték, ebben a kicsi dízelben csak pörgetve jön elő az erő. Tud gyorsan is menni, erősen túlterhelve autópályán tudja a 140-et, de nagyjából a 100-130 közötti sebességeket szereti, ja és az órája egy kerek tizest csal! Száguldozva, személyautókat előzgetve 13-14,5 között eszik, normálisan hajtva megelégszik 9 el. Az első 5000 km alatt kiesett a kabinból kb fél kiló patent, csavar, anya, ami nem is kell a gépbe, mert azóta sem zörög benne semmi, illetve mostanság kezd kicsit citerázni a jobb oldali ajtó műanyag borítása. A felépítménye ( Baranyai ) semmit sem ér, mindenki óvakodjon tőle, rendeljen gyárit, mert így fog járni: a gép szállítási laprugóval érkezett az országba, amit a felépítményeseknek cserélni kellett volna teherbíró rugokra, (már a nevében is benne vagy hogy mire való, arra hogy a felépítmény nélküli autót mozgasság) de nem cserélték ezért már párszáz kilótól is ül rendesen, névleges terhelésnél a rugó áthajlik negatívba és életveszélyes lesz az autó stabilitása! Egy őzbaleset során cserélni kellett a lökhárítót és a bal első lámpát, valamit lakatolni a motorháztetőt, ezen kívül nem volt semmi gond, az állat darabokra szakadt és a darabjai átrepültek a szemközti sávban ahol egy Audi A6 jött velem szemben, annak széttörött darabokra az eleje, elment a hűtője-klímája. Érdekes hogy terhelten jobban megy mint üresen, szeretem nagyon, csak a szervízszámlája egy horror. 20000-es szervíz 67000 huf, 40000-es szervíz 82000 huf, 60000-es szervíz
első féktárcsa és fékbetétcserével 182000 huf.
Hibalista
- Bal első kerékcsapágy 40000 km-nél.
-
- Őzbaleset során tönkrement a fényszórók magasságállítója.
- Sebességvátó kar gombja a kezemben maradt 57000 km-nél, saját magam ragasztottam vissza, mert a szervíz nem tudott vele mit kezdeni.
-
- Rendszámtábla világítás csere garanciában 62000 km-nél, rendes volt a szervíz, mert ők vették észre.
-
- 82000 km-nél jobb első kerékcsapágy csere.
Ide hordtam szervizbe
Néro M5 Budapest.
Mindent megcsinálnak, csak egy kicsit lassúak, sok munkájuk van, de van pár lézengő ember akik ha dolgoznának akkor nem kellene az egész napot az ügyfélváróban töltenem.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 84000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | Kia K2700 | Következő autója? | Fiat Ducato 3.0 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
