A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Ducato (2002-2006)

Ducato 2.0 JTD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha figyeltek volna rá, túlélhette volna!

Szöveges ítélet

A mese:
Az autó céges volt, fogalmam sincs mennyibe került, mennyi volt a fentartási költsége, nekem csak bele kellett ülnöm, és tankolni, hajtani.
Előtte sosem vezettem kisteherautót (csak személykocsit), és elsőre nagyon nagynak tűnt, szokatlan volt, de idővel ez elmúlt, és nagyon összeszoktunk.
Nem tudom mások miért írták, hogy zajos (bár nem nagyon mentem 170-nel vele), szerintem 120-130 körüli tempónál kimondottan halk volt. A váltója nagyon pontos, könnyedén, hamburgerrel, kólával a kézben is simán kapcsolható. Volt, amíg a "szeretett" főnök le nem törte a váltógombot róla. Ezután magyar módszerrel próbálták javítgatni (pillanatragasztó, szigetelőszalag, a lényeg, hogy ne kerüljön pénzbe), ami sosem sikerült jól. Bár az utolsó időkben a műgyanta elég stabilan megfogta, de így meg a hátramenet gyűrűje akadt egy kicsit...
Ez az egy példa egyébként jól jellemzi az autó sanyarú végét is.
Ugyanis olajcsere, kötelező szervíz, gondoskodás, törődés sosem jutott ennek az autónak. Még lemosni, kiporszívózni sem sikerült senkinek. Tipikus túrós hátú közös ló volt szegény.
Az első időkben még jó karban volt, a turbója is vidáman fütyült, motorhang semmi, jól ment, öröm volt vele az országjárás. Aztán, ahogy a többi céges autó sorban kidöglött, a többiek is átszoktak erre, és onnantól nem volt megállás a lejtőn.
Az utolsó (általam ismert) időkben már a torka is véres volt, alig ment, úgy sziszegett, mint valami kehes kígyó, iszonyatos mechanikus zajjok jöttek a motortérből. Szörnyen kerregett, prüszkölt, de szervízbe akkor sem vitték (hisz még gurul, tehát jó!).
Konklúzió:
Ha valaki törődik az autójával, ápolja, odafigyel rá, akkor nagyon jó választás. Kellemesen lehet vele utazni, 1000 kilómétert sem fárasztó levezetni benne. A kuplung puha, jól érezhető mikor fog, alapjáraton, gáz nélkül is simán elindul (dugóban jó), a motorja is jó (bár a 2 literes kicsit gyengus), kitűnően lehet manőverezni vele mindenhol. A fék nem túl erős, de ez könnyen lehet, hogy megint csak az ápolás hiánya, egyedi eset.
ABS, légkondi, motoros ablak, motoros tükör mindenesetre hasznos extra (lett volna), tessék rá költeni!
A vezető & utas holmijait remekül el lehet helyezni, üdítős üvegeket, más apróságokat könnyű "leparkolni", belülről is civilizált.
Az első fényszóró izzók mindig kiégtek, ezeket sűrűn kell cserélni, illetve a kormánymű/első futómű is kaphatott (még előttem) egy nagy pofont, mert folyamatosan oldalra húzott, így mindig ellen kellett tartani. (megszokható)

A lényeg:
Ahogy már írtam is, nagyon kedveltem az autót, míg az idióta és hiper igénytelen főnök bele nem ült, és munkába nem járt vele. (másik kocsiját összetörte, és ezzel járt minden nap)
Ő képes volt rá, hogy pillanatok alatt tönkretegye. (kb fél év)
Egyébként sem szerettem soha, de ettől kimondottan megutáltam!
A kocsi ellenben jó, és kisebb hibái ellenére is szerethető! Saját vállalkozásomnak gondolkodás nélkül vennék ilyet!

Hibalista

- Céges autó volt, nekem csak hajtanom kellett, így nem tudom mennyibe került a fenntartása, milyen a szervízháttér, mennyire megbízható (alattam nem állt meg), stb.
- Bár a szervízekről elmond valamit, hogy a folyamatos oldalra húzást másfél év alatt sem tudták megszüntetni...
- Ajtónyitó kilincsből kiugrott a bowden, ezt megjavítottunk magunk.
- Az izzók mindig kiégtek, ezt is magunk cseréltük, gyakran.
- Váltógombot letörte a főnök (a p*cs), azt kellett visszakókányolni mindig, mert megjavíttatni, cseréltetni nem lehet, elvégre az pénzbe kerül...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Ducato 2.8 JTD Következő autója? Valami sportos japán
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Ducato 2002

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A gazdaságos BOEING

Ducato 2.8 JTD - 2004
1999.11.30 60000   -

A lendületes nagy bádogdoboz

Ducato 2,3 JTD - 2005
1999.11.30 27000   -

A megbízható munkatárs

Ducato 2.3 jtd - 2003
2008.02.23 398000   5,0

A második ducátom

Ducato 2,0 - 2005
1999.11.30 45600   4,0

A nagy tesó

Ducato MAXI 2.8 JTD Furgon - 2002
1999.11.30 122000   -

Az orjás útszagató

Ducato 2,3 JTD Maxi - 2002
2008.07.25 10000   -

Ducatók gepárdja

Ducato 2.8 jtd Power - 2004
1999.11.30 38000   -

Ducibaby

Ducato 2,3 JTD Maxi - 2002
2007.12.12 9000   -

Filléres fenntartás lomhaság mellett

Ducato 1,9D - 1996
2011.02.25 0   -

Félek, hogy jobb autóm soha nem lesz!!

Ducato 2.8JTD - 2002
2011.09.30 610000   -

Kiemelkedik az átlagból

Ducato 2.0 Jtd - 2005
2007.10.22 84000   -

Kiméld és örök

Ducato 2.0jtd - 2003
2009.05.02 261500   -

Kitartó Haver

Ducato 2,3 JTD MAXI - 2003
1999.11.30 250000   -

Metálvörös szörnyeteg

Ducato 2.3JTD - 2003
1999.11.30 65000   -

Nem rossz választás!

Ducato 11 2000jtd - 2003
2010.01.18 67500   5,0

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)