Filléres fenntartás lomhaság mellett
Szöveges ítélet
Motorhibásan vásárolt jármű, óra szerint 211 ezerrel, ami inkább 800-nak tűnt nekem :-D a motor előzőleg "szakműhelyben" (sic!) felújítva a mindehová beütött logók alapján - véleményem szerint kontár, balf*sz munka volt, valószínűleg drága pénzért.
Új alkatrészekkel ismét összerakva - fillérekből - ismét dolgozik. Alkatrészt minden bokorban találni hozzá, hála az 1.9D motornak.
Doboza jól pakolható, nagy, bár az oldalajtó külső kilincse törékeny.
Kuplungpedál szintén. Mivel nem is olcsó, ezért célszerű lakatossal zártszelvényből hegesztetni a gyári műanyag helyett. Az olyan lesz, mint a szegénység - örökös.
Fülkében kevés a tárolórekesz, hiányzik a sofőrszékről a könyöklő. 70 km/h fölött a motor is hangoskodik, de ha az ember tartja a 70-et, úgy kimegy a világból 8 literrel, rakva. Szóval inkább gazdaságos utazásra termett.
A fentebb említett hibákon kívül mást nem tapasztaltam, de majd úgyis megírom, ha lesz.
Hibalista
- kipuff. szelep leszakadt, aminek következtében az egyik dugattyú leszakadt a hajtókarról. fűtésradiátor folyása. kuplungbowden szakadás, kókányolt kuplungpedál cseréje.
Ide hordtam szervizbe
Nyakas Művek Járműjavító
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 211000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
