A gazdaságos BOEING
Szöveges ítélet
Mi 3 szaros Opel Vivaro-ból ültünk át ezekbe a Ducatto-kba. Mindenki le akart róla beszélni, de nem nagyon volt elfogadható más alternatíva. A mai napig egy jó és mindenképpen kifizet?d? döntés volt.
Egy új világ tárult fel el?ttünk. A Vivaro-kho képest ez egy Ferrari. Dinamizmusban mindennképp. Személyautókat megszégyenít? gyorsulása van, autópályákon is csak a fels? kategória autói mennek el melletünk, akkor is, ha meg van pakolva. Hihetetlen, hogy mennyire megy. Egyetlen ici-pici motorhibájának azt hoznám fel, hogy a váltó 5. fokozata nagyon hosszúra sikeredett.
Mi álltalában gyepáljuk, rengeteget megyünk velük, így a fogyasztása épphogy 10 liter alat van. De akkor tényleg padlógáz. És telepakolva is majdem úgy megy, mint üresen.
Maga a "pilótafülke" rendben van, áruszállítóhoz képest jókiállású és áttekinthet? pakolhatós m?szerfal kopogós m?anyaggal, amik viszont nem nyöszörögnek! Ami nekem nagyon hiányzik bel?le azok az elektomos visszapillantó tükrök. Az el. ablak hiánya miatt (mert azok is hiányoznak), ha állítanod kell a tükrön (bár így is elég nagy), át kell hajolnod, kézzel letekerni az ablakot és csak utána tudsz állítani. Elég nehézkes, de gondolom a FIAT úgy gondolkodik, hogy teherautónál egyszer kell csak állítani a tükröt, mikor megveszed. Utána valószín?leg csak egy soför fogja használni. Felhívnám a figyelmet, hogy cégesautóknál nem így van! Ennek ellenére szeretek benne ülni és szeretem vezetni. A klíma elég gyorsan leh?ti a fülkét, viszont zajos. A fut?m?ve rendkív?l er?s, nagyon jól tolerálja a szarnak sem nevezhet? magyarországi utakat.
A raktere baromi nagy, mindent elszállít, viszont a rakteret az utastért?l elválasztó fal gyengére sikeredett. Úgymint az oldalsó tolóajtó. Szerintem hamarosan problémáink lesznek velük. Önmagában a felépítmény er?s és robosztus viszont a raktér oldalfa sem éppen nevezhet? er?snek. Aki ilyen autót vesz, annak ajánlom, hogy plussz pénzért rakjon bele OSB burkolatot, mert a leboruló szállítmány kinyomhatja a lemezt.
Komolyan nem tudok róla rosszat mondani, hibátlan és megbízható teherautóvá fejl?dte ki magát a Ducatto. Ajánlom mindenkinek!
Hibalista
- Az els? fényszóró izzói havonta behalnak. Mind a 3 kocsinknál.
Ide hordtam szervizbe
Fiat Boldizsár.
Régebben nem szerettem ?ket, az el?z? Puntómmal folyamatosan küszködtek, de mostanra valahogy megtálltosodtak. Jól és viszonylag gyorsan dolgoznak. Szerintem.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Vivaro | Következő autója? | cégnek csak Ducatto-t |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
