A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Ducato (2002-2006)

Ducato 2.8 JTD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A gazdaságos BOEING

Szöveges ítélet

Mi 3 szaros Opel Vivaro-ból ültünk át ezekbe a Ducatto-kba. Mindenki le akart róla beszélni, de nem nagyon volt elfogadható más alternatíva. A mai napig egy jó és mindenképpen kifizet?d? döntés volt.
Egy új világ tárult fel el?ttünk. A Vivaro-kho képest ez egy Ferrari. Dinamizmusban mindennképp. Személyautókat megszégyenít? gyorsulása van, autópályákon is csak a fels? kategória autói mennek el melletünk, akkor is, ha meg van pakolva. Hihetetlen, hogy mennyire megy. Egyetlen ici-pici motorhibájának azt hoznám fel, hogy a váltó 5. fokozata nagyon hosszúra sikeredett.
Mi álltalában gyepáljuk, rengeteget megyünk velük, így a fogyasztása épphogy 10 liter alat van. De akkor tényleg padlógáz. És telepakolva is majdem úgy megy, mint üresen.
Maga a "pilótafülke" rendben van, áruszállítóhoz képest jókiállású és áttekinthet? pakolhatós m?szerfal kopogós m?anyaggal, amik viszont nem nyöszörögnek! Ami nekem nagyon hiányzik bel?le azok az elektomos visszapillantó tükrök. Az el. ablak hiánya miatt (mert azok is hiányoznak), ha állítanod kell a tükrön (bár így is elég nagy), át kell hajolnod, kézzel letekerni az ablakot és csak utána tudsz állítani. Elég nehézkes, de gondolom a FIAT úgy gondolkodik, hogy teherautónál egyszer kell csak állítani a tükröt, mikor megveszed. Utána valószín?leg csak egy soför fogja használni. Felhívnám a figyelmet, hogy cégesautóknál nem így van! Ennek ellenére szeretek benne ülni és szeretem vezetni. A klíma elég gyorsan leh?ti a fülkét, viszont zajos. A fut?m?ve rendkív?l er?s, nagyon jól tolerálja a szarnak sem nevezhet? magyarországi utakat.
A raktere baromi nagy, mindent elszállít, viszont a rakteret az utastért?l elválasztó fal gyengére sikeredett. Úgymint az oldalsó tolóajtó. Szerintem hamarosan problémáink lesznek velük. Önmagában a felépítmény er?s és robosztus viszont a raktér oldalfa sem éppen nevezhet? er?snek. Aki ilyen autót vesz, annak ajánlom, hogy plussz pénzért rakjon bele OSB burkolatot, mert a leboruló szállítmány kinyomhatja a lemezt.
Komolyan nem tudok róla rosszat mondani, hibátlan és megbízható teherautóvá fejl?dte ki magát a Ducatto. Ajánlom mindenkinek!

Hibalista

- Az els? fényszóró izzói havonta behalnak. Mind a 3 kocsinknál.

Ide hordtam szervizbe

Fiat Boldizsár.
Régebben nem szerettem ?ket, az el?z? Puntómmal folyamatosan küszködtek, de mostanra valahogy megtálltosodtak. Jól és viszonylag gyorsan dolgoznak. Szerintem.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Vivaro Következő autója? cégnek csak Ducatto-t
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Ducato 2002

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)