A kék csoda
Szöveges ítélet
Ha legközelebb vennem kellene a szívó 2,8-as dizelt venném meg.Csak sajnos az már nincs a modellpalettában. :-(
Hibalista
- A Fiat Ducato-k toronycsapágyai, futómű gömbcsapjai nem naon szeretik a Magyar utakat, de legjobb tudomásom szerint más nagy nevű márkák sem birják jobban.
- A bordás vezérműszij előfordult, hogy nagy hidegben átugrott inditáskor az adagoló fogazott kerekén (furcsa tény !!!), tanulság: csak jól feltöltött akkumulátorral, tökéletes testeléssel, jól beállitott izzitással, gyertyákkal induljunk neki a télnek.
- Kényelmes vezetői ülés, annál kényelmetlenebb mitfahrerüléspár (bár a legujabb Ford Tranzit hozzá képest, csak fapad alatti minősitésű :-) )
- Nagyon nagy hidegben (-20- -30 fokban) karcsú fütés, plédet, kesztyűt, kabátot, sapkát vigyünk magunkkal!
- Mediterrán területre tervezet fütés! A fütés gombja vagy csak naon meleget, vagy csak hidegebb levegőt szállit.
- A belső tükörbe hátratekintve a hátsó ajtópár középső része látható legjobban, nem az igazi hátranézni.
- Szívódizelként tulajonképpen megölhetetlen motorja van, a fogyasztást sokallom, a régi Ducato-k sokkal jobban fogyasztottak (akár 10-20%-al).
- Tágas hátsó és oldalsó ajtók, bár a görgők kopása során nehezen és zajosan nyithatók.
- Jól vezethető , hosszú távon sem fárasztó vele a vezetés.
Ide hordtam szervizbe
Bodnár István Debrecen, Pohl Ferenc utca (Lencz-telep nyugati része)(Peugeot-Citroen-Fiat)
Egy 3 állásos kis szerelő mühely jól felszerelve eszközökkel, remek kiszolgálás, hozzáértő személyzet.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 210000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
