Kék Villám, a Vegyszer Express
Szöveges ítélet
Árut terítek sleppben. A 18-as ducatómat mindezidáig nem tudtam elnyűni. Min. terhelése kb 2000kg folyamatosan. Erre a tömegre mindig csak rárakom az aznapi terítőkör által igényelt cuccot. Stabil, nagyon jól gyorsul, és nem eszik sokat, utazósebessége full rakottan, maradék cuccal lazán 110-120.Végsebességet nem tudok mondani.Rakottan(kb.3000kg terheléssel tartósan haladtam vele 140-nel).Nem csak haladni lehet vele, ABS nélkül is tutti jó a fék.Igénytelen, olcsó fenntartani, a legnagyobb hidegben is pöcc-röff indul(csillag garázs).Olajat nem eszik, a víz nem fogy belőle. Zöldkártya probléma nincs vele:a megengedett értékek tizedét tudja.
Hibalista
- A 2500-as IDTD motornak köszönhetően a motorikus problémám nem volt. Előző tulajdonosnál történt törésből eredően voltak adagoló meghibásodások, javítási költség 2x15.000 Ft. Komlett kuplung csere ezelőtt 200000 km-rel, költség 50.000 Ft.(Valeo szett,ez a gyária is).Vízpumpa csere
- bontottra, kb. ugyanekkor, 10.000 Ft. Fűtés csap csere 3500Ft. Kormányösszekötő gömbfej 3db, kb 4000Ft/db alsó kitámasztó gömbfej 5db kb. 4000 Ft/db. Hátsó kipuffogódob csere(heggesztés volt rajt már mikor megvettem az autót) 16.000 Ft.Önindító javítás 50.000 Ft. Akkumulátor csere 25.000Ft. Izzíto gyertya csere (1 db) 17.000Ft, megjegyzem: gyertya nélkül is mindig elindult.Generátor javítás 14.000 Ft. Két hátsó belső kerékdob heggesztése 15.000 Ft.
Ide hordtam szervizbe
Az én Ducatomat magam javítom. Az előzőekben felsorolt összegek munkadíj nélkül értendőek!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 1200000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 210000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Ducato Maxi | Következő autója? | Inkább erre költök.Nem kell másik!(Ingyen sem) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
