Húz,,pörög,nagy, családias jármű a célunkra megfelelő
Szöveges ítélet
1.4 es motor van benne, ami nem kicsi, de kevesellem ehez a kasznihoz, üresen vagy 2 személlyel szépen húz, de mikor 5 emberrel mentem lejtőn felfele, küszködött a motor.
Szép tágas a beltere, lehet mindent bele pakolni, mivel mezőgazdászok vagyunk, így belefér 4*3*2 láda (nagy láda, 25kg) ,( persze a hátsó üléseket felhajtva!), szépen el lehet férni benne, elől hátul, nagyon nagy hely van, e szempontból tökéletes.
Kicsit sokat eszik, a fedélzeti computert nézve, városba kb 8-9( kb 50 es tempónál ez is lemegy 5-6 ra, de fel gyorsításoknál 10-15 öt is jelez, míg el nem érjük az alap ritmust. persze ez vezetési stílustól függ, s én hajtom a gépet!)
Kb 90 es tempónál lemehet ez 6 liter könyékére is.
Hangszórók azok elegek belé, 2 elől ajtóban, 2 hátul (leghátul 2 oldalt) nem viszi le a fejedet, de van hangereje. ami kell is mikor felpörög a motor
Az utastérbe beszűrődő motorzaj, kb 3-3.5 ezerig tűrhető, azután kezd zavaró lenni.
A tolóajtó, azt nagyon szeretem, egyenlőre szépen nyílik csukódik, s nagyon nagy hely van a ki és beszállásra. Magasan van a kocsi, így idősebbeknek, illetve aki nem szereti hogy súrolja a fenekét a beton, annak tökéletes kocsi, határban is szépen elmegy! úgymond majdnem terepjáró feeling... ez a fokozatok ( váltó ) ból is észrevehető, rövidek a fokozatok. ( de ha megvan pakolva, akkor pont jó!).
Hátul a műanyag idom, alul a belépőnél megrepedt, nem vészes, de ki és be szállásnál erre figyelni kell.
Egyik amit nem szeretek benne:
- hogy ha nincs benne semmi a hátulja túl kemény, egy rosszabb úton mint ha hullámvasút a vége, pattog stb.
A kényelmi extrák elég jó benne, abs-szervó, kikapcsolható légzsák, manuális légkondi( ami ha felvan véve teljesen percek alatt felfűti a kocsit, v hűti. csaj sajnos az elejét) szoktak panaszkodni, hogy hátul fáznak. ( egy téli hajnali hazajövetnél,) de hátulra max a láb-ra tudok adni, v várom még elér oda is a meleg!: )
Pár dolog ami bosszant még : Az ablak nem húzható le teljesen, így elég kényelmetlen rátenni, zavaró.Hátul nincs kapaszkodó(oldalt).
-Nehezen csukódik le a hátsó ajtó ha zárva van az ablak ajtó, mivel akkora felület, hogy a levegőnek nincs hova mennie.
-zavaró dolog ami kitűnt a piacozáskor : sajnos hátul felnyitott ajtónál rosszul van elvezetve a víz, nem tud merre folyni, s a kilépőre folyik le a víz , ami zavaró ha végébe szeretnénk ülni.
-ha nincs benne semmi a hátulja túl kemény, egy rosszabb úton mint ha hullámvasút a vége, pattog stb.
amit még szeretek benne :
-Elől fent van egy rész az utastérben, ami ökéletes, iratokra bármi, (gondolom ezzel akarták kompenzálni a kesztyűtartó méretét, ami elég kicsi... egy láthatósági mellény, és a rádiónak az előlapjával teli is van.
Hibalista
- Mivel még új, és Km sincs sok benne, így nem nagyon kellett szervízelni, sőt, a rendes garanciás szervízen kívül eddig semmi baja nem volt. - apróbb hiba: a váltó szoknyájánál feljött a huzat, a műanyag résszel együtt, ezt egy sima pillanat ragasztóval megoldottam. ( max a szerelő szid, mikor leszeretné szedni. de ez nem az én gondom) kellemetlen volt, minden egyes lükvercbe tétel után vissababusgatni a szoknyát. - kb 100Ft :) - Volt egy nagyobb kár a kocsin, - felugratott anyám a patkára, a felni oda lett, és nagyon nehezen lehetett rá találni felnit, mivel 2010 előtt 15" os felnivel gyártották, utánna 16" , így bontott alkatrész kilőve, újonnan kellett venni hozzá felnit, -> 16.000FT
Ide hordtam szervizbe
VIP gyöngyös
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 8999 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Talán 1200 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |