A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Doblo Panorama (2010)

Doblo Panorama 1.4 8v active 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Húz,,pörög,nagy, családias jármű a célunkra megfelelő

Szöveges ítélet

1.4 es motor van benne, ami nem kicsi, de kevesellem ehez a kasznihoz, üresen vagy 2 személlyel szépen húz, de mikor 5 emberrel mentem lejtőn felfele, küszködött a motor.
Szép tágas a beltere, lehet mindent bele pakolni, mivel mezőgazdászok vagyunk, így belefér 4*3*2 láda (nagy láda, 25kg) ,( persze a hátsó üléseket felhajtva!), szépen el lehet férni benne, elől hátul, nagyon nagy hely van, e szempontból tökéletes.
Kicsit sokat eszik, a fedélzeti computert nézve, városba kb 8-9( kb 50 es tempónál ez is lemegy 5-6 ra, de fel gyorsításoknál 10-15 öt is jelez, míg el nem érjük az alap ritmust. persze ez vezetési stílustól függ, s én hajtom a gépet!)
Kb 90 es tempónál lemehet ez 6 liter könyékére is.
Hangszórók azok elegek belé, 2 elől ajtóban, 2 hátul (leghátul 2 oldalt) nem viszi le a fejedet, de van hangereje. ami kell is mikor felpörög a motor
Az utastérbe beszűrődő motorzaj, kb 3-3.5 ezerig tűrhető, azután kezd zavaró lenni.

A tolóajtó, azt nagyon szeretem, egyenlőre szépen nyílik csukódik, s nagyon nagy hely van a ki és beszállásra. Magasan van a kocsi, így idősebbeknek, illetve aki nem szereti hogy súrolja a fenekét a beton, annak tökéletes kocsi, határban is szépen elmegy! úgymond majdnem terepjáró feeling... ez a fokozatok ( váltó ) ból is észrevehető, rövidek a fokozatok. ( de ha megvan pakolva, akkor pont jó!).

Hátul a műanyag idom, alul a belépőnél megrepedt, nem vészes, de ki és be szállásnál erre figyelni kell.

Egyik amit nem szeretek benne:
- hogy ha nincs benne semmi a hátulja túl kemény, egy rosszabb úton mint ha hullámvasút a vége, pattog stb.

A kényelmi extrák elég jó benne, abs-szervó, kikapcsolható légzsák, manuális légkondi( ami ha felvan véve teljesen percek alatt felfűti a kocsit, v hűti. csaj sajnos az elejét) szoktak panaszkodni, hogy hátul fáznak. ( egy téli hajnali hazajövetnél,) de hátulra max a láb-ra tudok adni, v várom még elér oda is a meleg!: )

Pár dolog ami bosszant még : Az ablak nem húzható le teljesen, így elég kényelmetlen rátenni, zavaró.Hátul nincs kapaszkodó(oldalt).
-Nehezen csukódik le a hátsó ajtó ha zárva van az ablak ajtó, mivel akkora felület, hogy a levegőnek nincs hova mennie.

-zavaró dolog ami kitűnt a piacozáskor : sajnos hátul felnyitott ajtónál rosszul van elvezetve a víz, nem tud merre folyni, s a kilépőre folyik le a víz , ami zavaró ha végébe szeretnénk ülni.

-ha nincs benne semmi a hátulja túl kemény, egy rosszabb úton mint ha hullámvasút a vége, pattog stb.



amit még szeretek benne :
-Elől fent van egy rész az utastérben, ami ökéletes, iratokra bármi, (gondolom ezzel akarták kompenzálni a kesztyűtartó méretét, ami elég kicsi... egy láthatósági mellény, és a rádiónak az előlapjával teli is van.

Hibalista

- Mivel még új, és Km sincs sok benne, így nem nagyon kellett szervízelni, sőt, a rendes garanciás szervízen kívül eddig semmi baja nem volt. - apróbb hiba: a váltó szoknyájánál feljött a huzat, a műanyag résszel együtt, ezt egy sima pillanat ragasztóval megoldottam. ( max a szerelő szid, mikor leszeretné szedni. de ez nem az én gondom) kellemetlen volt, minden egyes lükvercbe tétel után vissababusgatni a szoknyát. - kb 100Ft :) - Volt egy nagyobb kár a kocsin, - felugratott anyám a patkára, a felni oda lett, és nagyon nehezen lehetett rá találni felnit, mivel 2010 előtt 15" os felnivel gyártották, utánna 16" , így bontott alkatrész kilőve, újonnan kellett venni hozzá felnit, -> 16.000FT

Ide hordtam szervizbe

VIP gyöngyös

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8999
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Talán 1200 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Doblo Panorama 2010 (2010)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)