A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Doblo Cargo (2010)

Doblo Cargo 1.3 dízel 90 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olcsó török bádogdoboz

Szöveges ítélet

Gépjárműflottakezelésben dolgozom egy nagy cégnél, majdnem 100 Dobló (nem Dubló, és a Skoda SuperB nem szuperbé, hanem szuperb, büszkeség latinul) van a flottában. 2012-es és 2014-es autók, 1.3 multijet 90 lovasak, 100 és 200ezer km közötti futásúak vegyesen. A Dobló egy kompakt áruszállító tgk, amit Törökországban gyártanak, olcsó mindene, és a raktere a legnagyobb a kategóriában, nagyon szögletes a doboza. A fülke tűrhető munkakörnyezet, a szélvédő hatalmas. Beszéljünk a motorról. 90 lóval lehet normálisan közlekedni, de csodára nem képes, az autópályát meg jobb elkerülni (oda az 1.6 multijet való) mert olyan rövid az ötödik fokozat hogy 130-al 3500-at pörög, ja és 15-el mutat többet az óra. De a legnagyobb baj az, hogy a részecskszűrő miatt teljesen alkalmatlan a városi használathoz. Adott egy csupán 3,5 liter olajtöltetű közvetlenbefecsis dízel motor, ami a jellegénél fogva kormot termel, a városi használattól mégtöbbet kormol, a részecskeszűrő meg felfogja és állandóan regenerálni próbál, ezáltal kokszosodik a szívósor, kormolódik és a gázolajtól felhígul az olaj. Ehhez jön még egy biciklilánc vastagságú vezérműlánc, ami ebben a kellemetlen környezetben – képzeljük el milyen jó viszkozitása lehet egy olyan olajnak amit csak 30-35 ezer km-enként vagy 2 évente cserélnek ilyen körülmények között – nem csoda hogy több tucat autónál előfordult hogy már akár 70ezer km környékén elkezdett csörögni és rossz esetben el is szakadt. Ez a motor amúgy nem lenne rossz, odafigyeléssel és részecskszűrő nélkül, 10ezres olajcserével majdnem örökéletű lenne. A toronycsapágyak katasztrofálisan gyengék, nehezen hozzáférhetőek, a szerelők utálják és lényegében 70ezrenként cserére szorulnak. A fogyasztása nem rossz, olyan 6 körül alakul. De ha ilyen autót gondolkozol venni használtan, akkor felejtsd el az 1.3-ast, 1.4 benzinest vegyél a városi, 1.6 multijetet a városon kívüli, autópályás használathoz. Ha meg nincs választási lehetőség, akkor max 15ezernél olajat kell cserélni!

Hibalista

- toronycsapágyak, abs, lánc zörgés/szakadás

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2012
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Dobló mk1 1.9 JTD Következő autója? Partner my2019
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Doblo Cargo 2010 (2010)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)