Elátkozott autó
Szöveges ítélet
Sok nézelődés és utánajárás után a tudása miatt választottuk. 105 LE, 1 t teherbírás 4m3-es doboz. Ezt akkor ennyiért, ilyen felszereléssel egyik márka sem tudta. 2,5% hitel is sokat dobott a választáson. A kereskedő csak egy dologban mondott igazat, mégpedig a fogyasztásban, hogy még köszönő viszonyba sincs a gyári értékekkel. Átadáskor derült ki, h nincs benne hamuzó és szivargyújtó, kaptunk többszöri igéretet h adnak, de nem lett belőle semmi. Később egy defektnél az is kiderűlt, hogy nem kaptam hozzá kerékkulcsot és emelőt sem. Telefonos assistant szolgálat sem tudta megmondani hol lenne a helye. Jobb ülés alatt egyébként.
A doboza olyan vékony anyagból van, hogy amikor 5 km/h sebességnél véletlenül nekitolattam egy oszlopnak elment a hátsó ajtó és az oldalsó doboz fal kiugrott kb 7-8 cmre. Tolatáskor a radar nem jelezte az oszlopot... A kasznis mondta h rossz helyre van rakva a szélső szenzor ezért nem jelez rendesen. A bal oldali sokkal jobban érzékel mint a jobb, ezt azóta megnéztem.
Előnye: "erős" motor, nagy hely elöl és a dobozban, jó felszereltség, olcsó ár, a raktér csúszásgátló (ha nem esik szét) akkor jól fog.Tetszik a fülke piros belső tere.
Hátrány a leírt hibákon kívűl: nagy fogyasztás (az első autóm, amit nem tudok a gyári fogyasztási értékek közelére levinni) 100 körül 7 liter már. Nehezen melegszik be: 5 km alatt 0 és -8 fok között éppen hogy, de ez alatt nem sikerül melegednie; nagy fordulási ív; gyenge fék rakottan; hosszútávon a jobb oldali ülés nagyon kényelmetlen, alacsonyabb soförnek a bal oldal is kényelmetlen (176cm)- ezen segített,hogy vastagabb anyagú üléshuzat lett rá varratva, mert így kényelmesebb; rossz rádiós hangzás + mp3 cd-t nem játszotta le pedig elvileg tudnia kéne.Raktér szigetelés egyenlő a 0-val, ha kifolyik valami hátul, az befolyik elöl az ülés alá, a szagok teljesen átérződnek.Nehéz takarítani a rakteret.Nincsenek kisebb pakolózsebek (kesztyűnek, rongynak stb.)Kulccsal nyílik a tanksapka.
Összességben, ha megszokja az ember és figyelembe veszi az árát + rákölt egy keveset olyan autó lesz amivel lehet dolgozni de sokat nem szabad tőle várni.
Hibalista
- -Oldalsó ajtó nyitás érzékelő panelja folyton nyitottat jelzett - 3. alkalomra gariba csere, - -Kuplung pedál nyikorgott mert kevés zsír került rá, erre a gyári gari nem vonatkozott - -Bal első tompított fényszóró égő 2 hónapon belül kiégett- nem garis - -Padló műanyag borítás kikopott nagy lyuk lett rajta,szintén nem garis - -Csomagtér doboz borítás felszakadt - -Gyorsan kopik az üléskárpit - -Elkezdett a fék finom fékezésnél csikorogni - -Raktért műanyag csúszásgátló szétszakadt - -Raktér 12V-os csatlakozó kiesett a helyéről
Ide hordtam szervizbe
Pappas Autó XI ker. Lassú és bunkó kiszolgálás.Karosszéria javítása is volt, 2 hónapig állt náluk,mert állítólag nem volt hozzá alkatrész.1 hónap után sokadik telefonálás után hajlandóak voltak adni csere autót. 15 hónapra rá a hátsó ajtón, amit állítólag gyári ajtóra cseréltek átütött a glett. 2 hónap telefonálgatás után hajlandóak voltak gariba javítani, de most nem kaptam csere autót.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Fiat Üllő.Lassú de legalább normálisabban álltak az emberhez, bár még messze vannak a Toyotásoktól.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | corolla | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.1/10) |
