A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Doblo Cargo (2010)

Doblo Cargo 1,3 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az ipari hulladék

Szöveges ítélet

78000 km-el kaptam meg, céges autóként. 4 db-ot vásárolt belőle a cég. Az 1,3-as motor egész tűrhetően mozgatja a kasztnit, de autópályás tempónál nagyon pörög az 5 sebességes váltóval, fogyaszt és hangos, gyakorlatilag nem lehet kihangosítót használni az autóban a zaj miatt. A váltója lötyögős, a fokozatok közel vannak egymáshoz, hozzá kell szokni. A kényelem átlagos. A kidolgozottság inkább teherautós, a tárolók és kezelőszervek nincsenek praktikusan elhelyezve. A kidolgozottságról csak annyit, hogy egyszer az ülés alatt turkáltam, és az ülés alsó vázszerkezetén a sorja elvágta a kezem :-). A csomagtérben a padló festett lemez, ezért rétegelt lemezt vágtam bele, hogy ne csúszkáljon a cucc hátul. Az oldalsó tolóajtó belül kiöblösödik, oda állandóan becsúszott valami, ami megszorult az ajtó nyitásakor. A magas szélvédő miatt állandóan kaptam a kavicsokat, a két napellenző között akkora hely van, hogy a téli laposan sütő nap állandóan elvakított.A megbízhatóságról inkább ne beszéljünk, a hibalista magáért beszél. Az egysoros biciklilánc méretű vezérműlánc egy vicc, minden előjel nélkül szakadt el. Egy Ford Transit Connectbe ültem át. Most már tudom, hogy dobozosból is lehet jót csinálni, kb. mintha 2 kategóriával feljebb ültem volna.

Hibalista

- - első lengéscsillapítók cseréje, mielőtt megkaptam az autót - - vezérműlánc szakadás !!!! 118000 km-nél - - egy turbó vákuumcső eltört - - jobb oldali toronycsapágy, silent és lengéscsillapító csere kb 140000 km-nél - - a váltóból eltűnt az 5. fokozat (szinkronagy eltört, több minden sérült a váltóban, nem volt gazdaságos a javítása, ezért bontott váltót kellett hozzá szerezni)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2013
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 78000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 92000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Astra H Következő autója? Transit Connect
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Doblo Cargo 2010 (2010)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)