A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Dobló (2001-2009)

Dobló 1.9 JTD 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Gyors igavonó

Szöveges ítélet

Dizájn: Élénkpiros szín, nekem nagyon tetszik, főleg előlről. Tettünk rá 15"-os, ötküllős alufelnit, 195/50-es gumikkal, nagyon jól mutat rajta! A tisztántartása kicsit nehézkes, nagyon nagy az autó, jó ideig kell mosni, mire tiszta lesz.
Belül nagyon műanyagos a dolog, ráadásul minden karc meglátszik mind a szürke, mind a kék színű műanyagon. A szövetborítás az ajtón nagyon ronda ennyi idő után, teljesen szétkopott.
Motor: Nagyon jó a motorja, viszonylag jó a gyorsulása is, 13-13,5 alatt 100-on van, jónéhány 1.4-es benzinest lehagytam már vele. Végsebessége 190 körül van, akár 5 emberrel a fedélzeten, hátul cuccokkal. Terhelve is nagyon megy az autó, mivel építőipari cégünk van, 100.000 km-ig csak munkára volt szinte használva. Jelenleg mint családi autó funkcionál, bár néha azért még vannak benne 25kg-os zsákok :)

Hibalista

- A tompított fényszórók egy időben folyamatosan kiégtek, ha kicseréltem a balt, kiégett a jobb, aztán fordítva. Ezután kicseréltem mindkettőt, kb 3 hónapja, azóta tökéletes.
- Klíma egyik ventilátora meghalt, azóta egy sárga ikon jelez a műszerfalon a hibára, javítása >100e Forint lenne, de így is működik a klíma (tudom, így nem egészséges)...
- Központizárat a kulcsal, gombbal lehetne nyitni, ha 1 év után nem merült volna le az elem. Azóta se cseréltem...
- Lévén family változat, van hozzá a harmadik üléssor. Ha azt beteszem, és a középső sor fel van nyitva, sípol. Ez eddig rendben is van, de sajnos a gomb, amit lenyomna a középső ülés, nem érintkezik az üléssel, tehát egy kis akadékot kell a kettő közé tenni, hogy a gomb mégis lenyomódjon.
- Szintén, mivel Family változat, felfelé nyíló csomagtartó-ajtaja van. A becsukás nem mindig sikerül, előfordult már, hogy nyitva maradt. Túl nagy, a levegő nem engedi rendesen lecsukódni. Ha meg erősen csapom le, szegény majdnem szétesik :)
- 120.000-nél kötelező ékszíjcsere -> 30E
- 130.000-nél elkoptak a féktárcsák, csere -> 40E

Ide hordtam szervizbe

Fiat szervíz, bár a drágaság miatt nem vittem a 20.000-es szervízekre.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Az olaj és szűrők cseréjét maszek szerelő végezte.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? H1 Következő autója? -
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Dobló 2001 (2001 - 2005)

További ítéletek (50 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)