A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Dobló (2001-2009)

Dobló 1.3 Multijet 

Az ítélet értékelése
2,3(3 db)

Guruló Doboz

Szöveges ítélet

A kocsit cégesként használom, májusban ültem rá azóta 13000 km ment bele de utálatos egy jószág személyszálításra használja a cég, de én még egy ilyen ipari hulladékot nem láttam egy az egyben a szemétre való. A motor egy gyenge eresztés előzés meggondolandó mert nem megy csak bőg mint valami szamár aki megmakacsolja magát. A váltó maga az olasz autógyártás szégyene a 3. , 5. fokozatban ha rajta tartom a kezem a váltógombon, akkor kuplung nélkül is kilehet venni az emlitett fokozatokbol, az 1-böl 2-be váltás is néha nagy gondal jár, mert töbször is rá kell kuplungolni , de akkor is akkorát pukkan akár egy puska. A tolatás is nehézkes mivel elsőre nem mindíg veszi a lapot és recsegés a vége a töbszöri kuplungolás ellenére is. A hátsó szévédő mosó csak dísznek van semmit sem ér az ablakra csak erős tolatás mellet jutna mosó. A vezethetőségre nincs panasz, jol lehet vele lavírozni, jol fordul, belátható. Viszont billen mint a hintaló. A belső térrel nem sokat foglalkoztak a tervezők. Minden csupa müanyag, és kocka ha bekapcsolom a szélvédő páramentesítőjét 10 perc mulva a szemem teljesen kiszárad, mert a felső tároló rekesz az arcomra irányítja a levegőt. A váló müanyagöble nyomja a lábat ami egy idő után kényelmetlen. A 3. üléssor csak törpéknek ajánlott, egy felnőtt ember nem igazán fér el esetleg lábával a nyakában. A fogyasztás városban kb 7, pályán úgy 9 liter 1.3 DÍZEL Hozzátenném még, hogy a Doló előtt egy VW Caddy-t hajtottam ég és föld a külömbség a Caddy egy álom ehez a szarhoz képest.

Hibalista

- Fékbetét cser 52000km nél 47000 Ft
- Siralmas a váltó
- A kuplung sem az igazi
- Olajcsere esedékes lassacskán
- Eszi az olajat.

Ide hordtam szervizbe

Fiat Automéry a fékbetét csre 1 napot vett igénybe csereautót nem adtak, mer épp másnál volt az az 1db ami van nekik.

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2005
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 44000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Caddy Következő autója? VW Transporter
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Dobló 2001 (2001 - 2005)

További ítéletek (50 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)