A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Dobló (2001-2009)

Dobló 1.3 mjtd 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Amiért megvettük, arra tökéletes!!!

Szöveges ítélet

2005 szeptemberében vásároltuk az autót párommal o-kmeresen.néróm5.átadás korrekt volt,udvariasak,papírok ügyintézésénél is segítőkészek voltak,rendelést követő héten már át lehetett venni az autót.(hitel intézés,forgalomba helyezéssel együtt)

ezzel az autóval dolgozom minden nap,és ez a családi autó is.ez még a régebbi 70 le-s multijet motor,de a városban a dugóban állni bőven elég....
napközben csapágyakat szállítok vele (max 300kg),de nem mindíg van terhelve,van ugy,hogy csak 50 kg a "rakomány".szóval gyakorlatilag az autóban élek,minden nap kb 100-150km budapesten.idáig soha semmi baja nem volt,54e km-nél lettek kicserélve a fékbetétek.


motor: mint már írtam 70 le.nem sok,de amire kell nekem elég.180 a forgatónyomatékja,amit 1750 ford/perctől rendelkezésre áll.nem szoktam pörgetni,nem is érdemes.2200-nál szoktam elváltani,reménykedve abban,hogy így hosszútávon tartós lessz.reggel melegítem,hidegen indulásnál nem pörgetem,ez a halála a dizeleknek és a turbónak....
ami még nagy előnye,hogy vezérműláncos,igy kb 150e km-ig nem is kell rátekinteni.


fentartás:olaj(3l selénia wr 5-40),olajszűrő,gázolajszűrő,pollenszűrő,levegőszűrő 20e ft. szerintem nem vészes.10e kilométerenként szoktam cserélni ezeket,de elvileg csak 20e-ként kéne.
eddig csak az első fékbetét volt cserélve benne az 6500ft volt.



összességében:mi azért vettük ezt a tipust mert elférünk benne kényelmesen.ez még a régebbi 5 személyes,de nekünk ez is elég,mert 3an vagyunk,viszont a babakocs összecsukás nélkül befér hátra a csomagok mellé:))nekünk ez volt a szempont,meg az olcsó fenttarthatóság.a belseje egy kissé igénytelen,de akinek pici gyereke van,annak talán előny...(könnyű kitisztítani és nem kap az ember agyvérzést,ha kiömlik a kakaó,vagy csokis lesz az ajtó kárpit...)

két év alatt mentem vele 85 e km-t és soha nem hagyott ott.aki szídja a fiatot,lehet hogy igaza van,de engem nem tudna meggyőzni illetve lehet,hogy csak nekem volt szerencsém mikor ezt a doblót választottuk.

Hibalista

- semmi
-
- 2008.01.23:
-
- 95E kilóméter:jobb oldali első lengőkar gömbcsukló,váltótartó gumibak (billenésgátló),3L olaj,levegőszűrő,olajszűrő.ennyi.
- szereléssel együtt 35 Eft. NEM MÁRKASZERVÍZ.......

Ide hordtam szervizbe

egy cimborámhoz hordom szervízbe,mert a márkaszervíz csak lehúz és szerintem nem is azt kapja az ember,amit leszámláznak.....pl:nem lehet bent az ember az autó mellett...vajon miért nem??????

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 85000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 164 2.5 td Következő autója? a dobló megvan és még marad is egy darabig.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Dobló 2001 (2001 - 2005)

További ítéletek (50 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)