A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Croma (2005)

Croma 1.9 Multijet 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

Fiat=Fatal Italian Auto Tourist

Szöveges ítélet

Mivel eddig csak istenítették a Cromát, muszáj megírnom a vele kapcsolatos tapasztalatomat. Életem legrosszabb választása volt. Ez egy pénznyelő. Folyamatosan azon gondolkodtam, hogy ha másik Croma kerül hozzám, vajon ugyanezek a problémák merülnek fel azon is? Angliában élek, ahol jó autószerelőt nehéz találni. A 99%-a kontár. Vásárlás utáni első műszakin megbukott az autó. A front lengéscsillapítók, rugók kuka. Fékbetét-csere, 2 ponton fémig lekopva, ergo féktárcsa-csere. Ezek betudhatóak nem megfelelő használatnak. /Itt Angliában úgy mennek át a fekvőrendőrön, hogy 6 métert repülnek fölfelé./ Hátsó kerékcsapágy-csere is volt. A fékbetéteket hátul 4 havonta kellett cserélni, ez szerintem már gyártói hiba. Cseréltünk fékmunkahengereket gondolván, hogy ezek miatt sikítanak, izzanak a féktárcsák 4 km után. Sajnos nem, pénzkidobás volt. A műanyagokat is meg kell említeni, gyorsan kopnak, repednek. Iszonyú gagyi az autó belseje. De tény, hogy óriási, és kényelmes. A klíma gyenge, zörög, mint az asztali ventilátor. Két év használat alatt több, mint fél millió Forintot költöttem az autóra, és további alkatrészek cseréjét vázolták a nehezen megtalált magyar szerelők a közelgő műszaki miatt, ami még +150-200ezer Ft-nyi költség lett volna, úgyhogy eladtam. Azt nem értem, hogy ha az olaszok megalkotnak egy fantasztikus multijet dízelt, akkor miért kell elrontani ilyen ócska alkatrészekkel, s műanyagokkal?!

Hibalista

- Izzók, hátsó fék, hátsó kerékcsapágy, fékmunkahenger, front lengéscsillapítók.

Ide hordtam szervizbe

Angliában több helyen. Az angolok nem tudták felrakni a fékbetétet helyesen, és a generátor ékszíjat sem. Eztán mentem lengyel szerelőhöz.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Magyarországon egy jó ismerős csinálta.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 123000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 37000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Nissan Primera Következő autója? Skoda Octavia
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Croma 2005

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)