A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Croma (2005)

Croma 1,9 MuliJet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az olasz meló(s)!

Szöveges ítélet

A hely az fantasztikus benne. 190 cm magasságommal magam mögé úgy tudok bele ülni, a térdem és az ülés között 10 cm van! 1000 km lehet úgy le autózni vele, hogy szinte meg sem érzi az ember. A csomagtartóját szinte nem lehet megtölteni. A belső kialakítása az olasz forma világot hozza, ez miatt nem kell szégyenkeznie. Indulásnál kicsit lomha, 60-ig nem versenyképes, utána gőzmozdony effektus. 140-ig üresen stabil, utána már sétál. Az oldalszélre is érzékeny már ekkor. Viszont megpakolva 4 felnőtt + csomag, mintha zsinóron húznák. Városban 7,5 -9 között eszik. Autópályán 120-as tempóval 1350 km tudtam megtenni vele. (63 l- üzemanyagtartály). Városban a mérete és a hátra kiláthatóság miatt elég megszokást igényel. Érdemes egy tolatóradar hátra. Ami a mai napig furcsa benne, az a kis sebességnél a lefulladás veszély, nem szeret araszolgatni, forgalomban ez miatt egy kissé rá kell számolni erre. Összegezve, kissé olaszosan vezetve, de németesen karbantartva, egy nagyon jó családi autót kap az ember, nem nagy fenntartási összegért.

Hibalista

- EGR szelep csere, futóműben a stabilizálók cserélve 128 000 km-nél. Az ajtókban bal első és csomagtérajtó kilincs cserélve. Amit cseréltem, az inkább esztétikai javítás. Ablakemelőgombok, belső kapcsolók felülete kopott volt. Emblémák az elején és a hátulján kifakultak. Bontásból ezek nem nagy pénzért beszerezhetők. Az első lámpákban az izzócsere nem egy leányálom, kis kezűek előnyben vannak! 142 000 km-nél üzemanyagpumpa csere. Működött, de olyan jelenséget mutatott, ami miatt befecskendezést akartak cserélni a hivatalos szervizben. A Totalcaron egy szerelő egy Fordnál hasonló jelenséget talált, az ő tanácsára mentem a cserébe bele. Azóta 41 000 km mentem vele gond nélkül. 161 000 km-nél izzítógyertyákat cseréltettem. Ezt az autót csak ajánlani tudom, az Opel rokonság miatt olcsóbb volt a fékbetétek miatt a feleségem Suzukiára. Ennek az autónak az országút az otthona, emiatt aki városban használja, az havonta egyszer legalább 300 km autópályát iktasson be. Ott pedig nyomni kell neki. 12 000 km-ként olajcsere.Érdekesség, a rokon Opel motor eszi az olajat, a Fiatoknál ez nem jellemző!

Ide hordtam szervizbe

Q-Service Lakitelek. Ajánlani tudom, a család összes autóját ők szervizelik. Korrektek, mindig pontosan és jól dolgoznak. Az árak hivatalosan(!) is elfogadható szinten maradnak.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 125000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 61000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Croma
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Croma 2005

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)