A megbízható utazó!
Szöveges ítélet
Üdv!
Azt hiszem, az aki nem kedveli az OLASZ autókat, mert nem tartja meg bízhatónak,(I.e:-ben él még) hát, az akkor vegyen egy francia autót. Grt neki, majd meg tudja mi fán terem a szervizbe járni. Ráadásul nem kevés pénzért! Lehet, hogy elfogult vagyok az olasz autókkal szemben, de ebben a márkában( FIAT, ALFA, LANCIA), még NEM kellet csalódnom. Amint írtam üzlet kötősdit játszom. Sajnos, sokat kell mennem, nap mint nap. Nem okoz gondot az előzésnél, a meg állásnál, esetleges verseny szellemű, utcai harcosokkal meg vívni....stb. Én azt mondom, ha autót venne, de nem tudja milyet, és azt tudja meddig nyújtózkodhat, itt, ebben a márkában van egy verseny képes, hűséges szolgáló! Persze, ha már úgy áll a vásárláshoz, hogy mi ez a szar? Nézze, próbálja ki, azt még mindig odébb állhat. De biztosan mondom,
vissza fog gondolni arra, mit is hagyhatott ki!
A családomnak eddig az egyetlen autónk!!! Pedig volt már egy pár. Nem véletlen írtam a franciát sem. ezzel nem vitatkozni szeretnék a francia kedvelőkkel!!
Nekem,1,9 MJet. 88 KW/120Le-ös van. Ha nem nyomom, és a tempómat-ott használom, akkor kinn,és némi városi mellett, másod magammal:4,8-5,2l/100km a fogyasztásom. Ha nyomom, hm hm akkor melyik nem eszik többet?? De mondjuk, autópályán, 140-150km/h sebességnél, 4 felnőttel + csomagokkal, esetleg néhány alkalommal kicsit többel:5,5-6l/100km a fogyasztás. De ha másod magammal, autópályán szinte tartósan 180-210km/h közt megyek, akkor megeszi a:8-9l/100km-en.
Ez van. De ez legalább az Én estemben nem valótlan fogyasztások. Ne feledjük, ez nem egy szuzuka súlyú autó.A kollégámnak az van. Az is el visz ahova kell. De nem ennyiből!! És néha az az érzésem , hogy kiesik a motorja, mikor előzni kell gyorsan. Iszonyat, hogy kell pörgetni, hogy valamicskét haladjon!
Remélem hasznos infókat tudtunk adni azoknak, akik vacillálnak, hogy mit is válasszanak.
U.I.: A sors úgy hozta, hogy megint ilyen mellett döntöttünk! Most egy 2009 es, új, ráncfelvarrotatt sikerült! Kevés km-rel, 150 Le. Persze tele extrákkal! Jelenleg jónak tűnik! Majd még írok, ha lesznek tapasztalatok! Ajánlom mindenkinek! 2017.07.12-én vettük!
Üdv újra! Az autó továbbra is jól működik! Viszont volt egy problémám. A 150 Le-s váltója alul kalibrált a csapágyazása! Nem Olasz a váltó, hanem Német! Így nem írható a Fiat gyengeségére. FONTOS!! A 120 Le váltója nem kompatibilis a 150 Le-vel! Bele lehet tenni, nem itt a baj! Hanem az 5. - 6. fokozatban nem enged tempómattot használni! Belehet taníttatni, de az már sosem lesz olyan! Amúgy minden klassz! Soha jobbat!!! Nem is szeretném eladni egy darabig! Nincs kihívója!
Idén, 2021-ben, mind a 4 kerékcsapágyat, teleszkópokkal, rugókkal cseréltem. Szuper milyen jó lett vele, az autózás élménye!
Csak SELENIA olajat használok!
Kb 265 500 km van benne, füst, és kartergáz mentes a motorja!
Hibalista
- Amint látni, sokat megyek vele. Üzletkötő vagyok! - Ehhez képest sztem nem sok mindent kelet csinálni rajt! Ennek tükrében olvassa az alábbiakat!! 2009-ben vettem. - Kormánymű vissza jelző néha fel villant, majd ki is kapcsolt a szervószivattyú. Szak szerviz (Pécs FIAT..), talán ez, talán az...hm. Szerelőm kitapogatta. Az aksinál a szervó motort tápláló saru nem volt jól rögzítve! Rendszeresen olaj, és sallang csere (csak SELENIA olajjal). - Hátsó kerék csapágyak. Hűtő csere.( Kidörzsikélte a hűtő motorokat tartó konzol). Fék betét csere. Jobb oldali féltengely porvédő gumi, kicsípte valami. Egy pici lyuk volt rajt. Két első torony csapágy. Ez kb eddig Ft -ban:185 000Ft. A 48 hónap alatt. Munka díjjal együtt.
Ide hordtam szervizbe
Szomszédom
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 96000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 147000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Croma 1,9 Mjet 120 Ps | Következő autója? | Croma 1.9 MJet 150 Ps |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |
