A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Croma (1985-1996)

Croma 2.5 TD 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Olasz módra

Szöveges ítélet

Update, 2009.05.:
Azóta is megvan, használom, amennyit lehet. Motor könnyen indul, nem füstöl, erős. Tényleg nagyon szerethető, ha megfelelő időben megkapja a rendszeres szervízeket.
Van néhány probléma, amit orvosolni kell majd, ezek a következők:
- bal első gömbfej csere, valószínűleg az nyekereg.
- 2000-2300-as fordulattartományban (100-120 Km/h között) rángat a motor. Fölötte vagy alatta ezt nem teszi. Újabb bakra gyanakszom, de majd egy okos megmondja. :-)
- hátsó fékek felújításra szorulnak (munkahenger nem dolgozik megfelelően)


Szeretem a Croma-t, mert a méretéhez képest elég nyomatékos autó (255 Nm@2400 rpm) és emellett kényelmes is - értem ezalatt azt is, hogy a belsőtér és a csomagtér (500L) szép nagyra lett tervezve. 5 személy nem csak a forgalmiban, papíron létezik, hanem a valóságban sem kell nyomorogjanak, ha beülnek.

A Croma nem száguldozásra lett tervezve a maga idejében, inkább olyasfajta sokat utazós, családi autónak.
Ez a típus a 2.5-ös turbo motorral szépen elviszi az 1300 kilónyi tömegét, alulról is szépen megindul, a hangja pedig dízel létére egészen szép.
A pesti utakat nem igazán kedveli a futómű, ugye érthetően...
Olajcserénél valamivel több mint 6 liter olajra lesz szükségünk. Selénia Turbo Diesel-t (10W40) kap, nem fogyaszt belőle, nem füstöl. Ennyit talán megér.

Digitális fűtéssel (automatic heating system) szerelték, úgyhogy a klímát hiányolom belőle leginkább. Azért szépen ellátták további extrákkal: 4 elektromos ablakemelő, elektromosan állítható tükrök, ködlámpa szúrófénnyel, küszöbdísz, lámpamosó, oszthatóan dönthető hátsó ülések.

Nem túl sok fut ebből a típusból az utakon, alkatrészeket lehet kapni hozzá, egy-kettőnek csupán az ára elrettentő (feszítőgörgő, vízpumpa).

Hibalista

- önindító (felújítás)
- vízhőfok jeladó (15e)
- kormánymű gumiharangok (3e)
- kuplung munkahenger (5e)
- motor kitámasztó bak (30e)
- hátsó híd csere (15e - bontott)
- 2 új első lengéscsillapító (33e) + porvédő ütközővel (8e)

Ide hordtam szervizbe

ismerős és jómagam

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 148000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? régebbi Croma Következő autója? tán´ olasz? tán´ nem...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Croma 1985

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)