A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Croma (1985-1996)

Croma 1.9 tdid 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Fiat XXL

Szöveges ítélet

Sok rosszat olvastam erről a típusról, de csak az érdekelt, hogy gyors dízelautóba ülhessek. 10 évesen vettem és az első akció komplett motorgenerál lett. Könnyebb lenne felsorolni, hogy mi nem ment tönkre (adagoló, kipufogó és féltengely. ezekkel nem volt bajom). A központizár elektronikája egyszer hóesésben és szál ingben kizárt a kocsiból. Szóval az élet kalandos volt vele.

Utángyártott alkatrészt keveset találni hozzá. A gyári pedig elég borsos. Motortartó-bak 38.000-ért és sok hasonló.

Mint konstrukciót, jó autónak tartom. De az ördög mindig a részletekben bújik meg. 260.000 ezer km volt csak az órában, mikor megvettem. Ki tudja mennyit forgattak viszza. A váltója még 15 évesen is könnyen és pontosan működött.

A legjobb volt a motorja. Erős, nyomatékos és nagyon takarékos. 6.5 liter volt a maximum, amit meg tudtam itatni vele. A közvetlen befecskendezés nagy előnye, hogy a leghidegebb hajnalokon is könnyedén indult. 0 fokig két rossz izzítógyertyával is feléledt. Ja, és elég keményen járt, de ez a hang abszolúlt nem zavart.

A karosszérián akadt hegeszteni való. Az ajtai finoman csukódtak, csak a zárak nem szerették a hideget. Ilyenkor egyszerűen visszapattantak. A hátsó lengés csillapítók is szerettek befagyni. A fékrásegítő sem dolgozott hidegen, mintha betontuskót nyomtam volna.

A beltér elég tágas elöl és hátul is. Az ülések kárpitjai is jól bírták. Az első ülések állítómechanikája elég nehezen működött.

Sokat kellet szerelni, ennek ellenére nem volt rossz vele.

Hibalista

- A motor meghalt, generálozni kellet. Ezekután még: a turbó megszorult, a központizár motorjai egymás után adták be a kulcsot, kupplung, vízpumpa, turbó töltő csöve kirepedt, motortartó bak, váltó kidobálta az ötödiket, hátsó kerékcsapágy, csomagtérajtó gáztelókat kétszer cseréltem, hátsó lengéscsillapító.

Ide hordtam szervizbe

Lakóhelyemen egy régi jó ismerősnél gyógyítattam.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1989
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 260000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? BX 1.9 diesel Következő autója? Opel Astra Caravan 1.6
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Croma 1985

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)