A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Croma (1985-1996)

Croma 2.0 TURBO I.E. 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A Turbo, amibe mindig élvezet beleülni

Szöveges ítélet

Újonnan vettük a szerkezetet, Bonyhádon. Már haza fele is hihetetlen volt amit tudott. Kényelmes tágas. Minden szükségessel fel van szerelve ( Bőr, aut klíma, ABS stb ). Először a Fater használta, de kisebbet szertett volna, nekem meg tetszett így megmaradt nekem.

Életem legkényelmesebb autója a mai napig. Hatalmas , jól rakodható a csomagtartója.Ez a kocsi nem úgy tágas mint a mai autók, hanem TÁGAS. A klímája csúcs. Végre nem az átkozott tekergető gombok hanem logikus nyomógombok. Így tizenévesen, úgy hogy több évet egyhelyben állva töltött sem rohad. Nekem sose jöttek elő az állítólagos "szokásos" elektromos hibák. Egyetlen komoly gond volt vele, de az nem az auto hibája volt. A szerelő egy rutin szervíznél nem cserélte ki az egyik tömítést ettől a szelephézag elment ( nem vicc ez technológialag így van ) kiugrott a szelepkorong és kigyulladt a motortér. Emiatt kellet a kábelköteg csere. Sajnos sokáig bíztam szerelőben hogy megcsinálja , ha már az ő sara, de végül azt mondta nem tudja. Más megtudta. Csak ráment vagy 3 év, mire ide eljutottunk.

A motorja az egy csoda. Ez a Lancia Delta Integrale 8V motorja, kissebb töltőnyomással. Alul takarékos, nyugodtt. Aztán eljön a 3000 f/p és elszabadul a pokol, kiörög a kerék és megy mint a barom. Nem is fogyaszt sokat ha nem állat módon nyomja az ember. Ilyen kell legyen a Turbo.

Egyetlen dolog nem tetszett benn : a nagy hátsó ajtó miatt nagyon csavarodott a kaszni ha ferdén áll.

Imádtam, és ma is imádom, igaz már második( harmadik ) autó, de mindig egy hazatérés beleülni.

Az kocsi műszaki alapjai megegyeznek a Saab9000, Lancia Thema -val. Hihetelenül jól sikerült jármű. Teljesen indokolatlanul mellőzött.

Amire figyelni kell: csak jó olajat szabad beletenni: 10W60 Castrol RS illetve Selenia Racing

Hibalista

- Elosztó fedél 1000ft
- hengerfej tömítés csere - indokolatlanul- 40.000 ft
- Féktárcsák és betétek - normál kopás-50.000 ft
- Kábelköteg- a szerelő marhasága miatt égett el. 250.000 ft
- olaj,szíjjak, szűrők
- ABS jeladó 15.000 ft

Ide hordtam szervizbe

Muha Mihály autó szerelő pesterzsébet

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Fiat M0 autocentrum

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (10) Használati időtartam 14 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 127000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Samara Következő autója? Alfa Rómeo 146
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Croma 1985

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)