A Croma, aki már bizonyított
Szöveges ítélet
Egy ismerősünk ajánlotta fel eladásra az egyik Cromáját még 5 évvel ezelőtt. Nem volt túl jó állapotban 15 évesen, de láttam benne fantáziát. A 250.000 ft.-os vételár jó ár-érték aránynak bizonyult. A diesel autó vásárlása már egyébként is esedékes volt. Nagyon örültem neki, hisz új dimenziók nyíltak számomra az autózásban. Kevés pénzből nagy tempót diktálni kényelmesen. Aki lenéz egy Cromát, azt csak sajnálni tudom! A 80´-as évekbeli kortársai, német és francia autók között megállja a helyét, mind design, teljesítmény és megbízhatóság terén is. A lenézőknek meg csak annyit, hogy majd gondolok rájuk, amikor kicsiny porszemmé válnak a tükrömben. Sajnos ezt váltják ki belőlem és ebből adódik néhány utcai versenyem. Néhány apró tuninggal kiforgatható 5.-ben a maximális fordulatszám, ami 200km/h fölötti sebességet jelent és jobb gyorsulást. Persze tudom, hogy ez a teljesítmény nem a világ vége, de mindíg azok nyomulnak, akik még ennyit sem tudnak! A terhelést meglepően jól bírja, még nem kellett a motort szétpakolni. Persze ehez kell a tudatos kezelés, tudni, hogy mikor elég, turbo hűtés, folyamatos szervíz, Royal Purple olaj stb. Én elégedett vagyok vele! A 20 évesen rozsdásodó karosszériát nem tartom hibának, az autó cseréje csak ebből az okból kifolyólag lehet.(na meg az Alfa Romeo szerelem miatt.) Nincs vele több gond, mint a többi márkával és olcsóbban megúszható. A párom és én nagyon szertjük, én csak úgy hívom, hogy "Giorgietto" a meghosszabított lábam...
Hibalista
- vízpumpa,gömbcsuklók,lengéscsillapítók,gyújtáskapcsoló,tömítések
Ide hordtam szervizbe
Én szerelem (szakma)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 164000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Croma,vagy Alfa 166 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
