Digó trágyadomb
Szöveges ítélet
Bevallom őszintén, mivel megtehettem, csak gyors és menő autókat vettem eddig. Volt már BMW-m, Lexusom, Mercim, Hondám és egyik sem volt régi vagy fapad. Aztán jött a válság, már nem ment annyira jól, ezért gondoltam, veszek egy olcsóbb autót, de a teljesítményről nem tudtam lemondani.
Röviden: életem legszarabb autója volt.
A menetteljesítmény kiábrándító. Persze persze, ha valaki egy sima mezei 80-90 Le-s autóból ül bele, az meglepődik, mert ahhoz képest tényleg megy. De ha valaki már tapasztalt IGAZI sport autót, annak nagy a csalódás. Csöröz, zörög, kattog. Állandóan fáj valamije, az elektronika egy fos. Ez volt az első olasz autóm, de elég rossz pontokkal indított. Nem vagyok egy "aki olasz/német/japán/francia autót vesz az hülye" tipusú ember, de tényleg elgondolkodtatott. Hiába, a Fiat az olaszok proli autója. Olyan is!
Ja! És az luxusadó miatt fillérekért tudtam csak megszabadulni tőle!!!
Hibalista
- Önindító - Váltó - Kuplung - Vízpumpa - Visszajelző gombák a motorban. - vezérlés módosító 40ezer - ajtózárak - féltengelycsuklók - állandó elektromos hibák - hydrotőkék -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | LS 460 | Következő autója? | 335 D |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (2.1/10) |
