A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Cinquecento (1991-1998)

Cinquecento 1.1 Sporting 

Az ítélet értékelése
2,6(5 db)

Sportos kiscsibe? Inkább hisztis, rút kiskacsa...

Szöveges ítélet

Egy Skoda 120 L után vásároltam a bemutató-autónak használt Cinquecento-t. Az ára elég elfogadhatónak t?nt, alacsony kezd?részlettel elhozhattam, és könny? volt els? pillantásra megkedvelni a sportosságot sugalló sárga szín, könny?fém felnik, sportkipufogó, b?rkormány- és sebváltógomb, remek sportos ülések (tényleg szenzációsan jó volt benne ülni az elején) miatt.
Aztán szépen lassan jöttek a problémák, melyekre ifjú fejjel, az els? önálló autóvásárlásom során nem készültem fel:
- Évi 30 ezer km-t tettem meg vele, és a s?r? szervízciklus valamint a kategóriához és a 90-es évek közepéhez képest megdöbbent?en brutális szervízköltségek (30 - 90 eFt!!!) miatt szinte rettegtem, hogy már megint mi romlik el rajta.
- A márkaszervíz abszolút impotens módon kezelt, mint ügyfelet, rendszerint 4-5 órát vártam, míg elkezdték (!!!) a szervízelést, ha nem rostokoltam és reklamáltam a helyszínen, akkor el?fordult hogy csak másnapra sikerült abszolválni az olajcserét...

Márpedig s?r?n látogattam a szervízt, mert folyamatosan romlott az autó állapota:
- 90 e km alatt 2x kellett ékszíjat cserélni
- 2 garnitúra nyári gumit csontra lekoptatott
- 2 vagy 3 alkalommal cseréltek fékbetétet, 1x féktárcsát
- a leveg?szell?ztetés és a f?tés néha jó volt néha nem
- ette a gyertyákat és az izzókat
- két éves korában a rozsdától kilyukadt a kipuffogódob
- nem bírták beállítani a kormánym?vet, így folyamatosan enyhe ellenkormányzással kellett vezetni az egyenes szakaszokon
- és még sorolhatnám.

Ahogy kifizettem a hitel részleteit, azonnal eladtam. Kinéztem egy használt Corollát, abba akartam beszámítatni. Pechemre a Toyota kereskedés rallyversenyz? alkalmazottja jött velem próbaútra, kb. 100 m után elkezdte sorolni a problémákat. Bár nyilván eladóként védtem a mundér becsületét, de tudtam hogy igaza van. Végül beszámították és pár nap múlva megvette egy ex-tanárom, én pedig átszálltam egy Corollába. De ez már egy más történet.

Hibalista

- Minden nem? és rangú elektromos berendezések (gyújtáselosztó, önindító, ventillátorok, m?szerfali kijelz?k, világítás), beállíthatatlanul jobbra húzó kormánym?, villámgyorsan kopó gumik és fékek, már 2 évesen komoly alvázi korrózió.

Ide hordtam szervizbe

FIAT Márkaszervíz Szombathely, Puskás Tivadar u.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1995
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 7500
Megbízhatóság (2) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 120 L Következő autója? Toyota Corolla 1.6
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Cinquecento 1991

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)