kispók és esernyő helyett
Szöveges ítélet
1998-ban vettem ezt az autót, fehér színben. A sporting sárga tetszett nagyon, de ebben csak 10ezer km volt- gyári állapotban, jellegzetes FIAT szaggal a belsejében. 126p helyett vettem. Főleg városban használtam, tényleg mindenhova befér. Az első években primán müködött, de aztán fokozatosan minden kopóalkatrészt cserélni kellett. Mondjuk legalább nem drágák a cuccok hozzá. A 900-as motor nagyon kényes az oljra, 10W-40 es kell bele, jó mínősgű. Hidegíndítás után hidrotőke-csattogás. Nagy tempónál zajos, instabil (mit várunk a gyári 145/80 R13-as kerekektől- csere 165/65-re). Volt hozzá téligumigarnitúrám, mindenhová elvitt vele bármekkora hóban.
A POLSKI 126-hoz képest előrelépés, de csak tényleg a kispókhoz képest. Fura, de egyrejobban tetszik a puritán formája.
Hibalista
- vílágításkapcsoló, komplett kipufogórendszer csere, első lengéscsillapító csere 85.000 km-nél. Hátsó futómű szillentek cseréje.
Ide hordtam szervizbe
ismerős
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 92000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | FIAT 126p | Következő autója? | PUNTO |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.0/10) |
