A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1.2 SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vakujjá meg úgy szeretlek :)

Szöveges ítélet

Egyenlőre nem tudok túl sokat mesélni , legyen elég annyi hogy meguntam a 150e ft-os autókat bár el kell mondanom mindegyiküket megsirattam .Optimalizálások és kompromisszumok közepette egy 2000/3 havi Bravara esett a választásom.
Pezsgömetál , nincs túlextrázva potom 870-ért ...a hülyének is megéri . Baromira örültem neki .....két hétig .
Most itt ülök és azon morfondirozom hogy miből fogom kifizetni az egyetlen az autóban található drága alkatrészt (alapjárati motor 70000huf) mindenesetre elég peches vagyok vele . Alig mentem vele 1000km -t . Kicseréltettem biztos ami biztos a vezérműszijat és amit muszáj , és ezzel hálálja az autó . egyenlőre nem tartom jó befektetésnek remélem ez idővel majd megváltozik.Most nagyon nem szeretem!
Nos eltelt némi idő és az autóba azóta 8000km-t tettem bele .
Problémamentes 8000km volt :) Kezdem megszeretni ......
Eltelt kb1 év :D 150.000-nél járok és leszámitva a kopóalkatrészeket nem volt komolyabb gondom ...eddig :(
Megint az alapjárat szórakozik 1500-2500rpm körül hintáztatja az autót.Ez egyértelműen Fiat betegség és az alapjártai motor bolondozását jelenti ....kitakarit,ECU reset, injektor tisztitó,Fiat SPQR és az autó ismét jónak tűnik ..még vissza kell vinnem software frissitésre állitólag....Nem kell valakinek ez a kocsi:DD

Hibalista

- 100e km-nél
- -Vezérmű szij ,feszitő görgő,olaj,levegő+pollenszűrőcsere kb30e már nem emlékszem pontossan(munkadijjal)
- -Alapjárati motor tisztitása + hibakódkitörlése 5000forint
- -kilincsek (lerohadtak) ez még egy darabig igy is marad :) gyári hiba
- -visszapillantó konzol ledobta a festéket gyári hiba
- -hátsó kipufogódoblemez lerohadt , de ettől még csendes egyenlőre.
- -150.000km-nél hajtókarcsapágy csere,hengerfejfelújitás,új vezérlés+tömitésgarnitura kb.100.000 anyagköltség.

Ide hordtam szervizbe

SPQR - Vác (korrekt,gyors,vevőcentrikus kiszolgálás)

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 97000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corolla 1.3 XL 12V Következő autója? Toyota mindenképpen
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)