Unalmas ítélet
Szöveges ítélet
Kulso:
Sportosnak mondhato, bar a Bravo sokkal sportosabb. A fenyszorok vilagitas szmpontbol gyengek, am szepen neznek ki. A tukrok es kilincsek nincsenek szinre fuja, ami jo mert egy ket utest mar kapott mindket tukor. A fenyezes kozelrol nezve "narancsboros", es tobb helyen nehezen tartja magat, pl a kodlampak korul pereg a festek, valamint a lokharito is kezdi levedleni. A tukrok fem resze aluminiumbol van, szinten kezdi levedleni a gyari fekete festest, remelem egy 5 perces javitas utan evekig ujra szep fekete lesz. A vastag hatso oszlopok miatt a kilatas hatra egy kis megszokast igenyel parkolasnal. A kasztni nem rozsdasodik, egy helyen 2 forintos nagysagban lepattintottam a festeket, mar sok tel eltelt azota es meg mindig kezzel letorolheto a rozsdafolt, holott a csupasz fem latszik. A fenyszoro izzo kezzel cserelheto! :) A felfuggesztesen eddig csak a lengescsillapitokat kellett cserelni, meg egy fura zorges miatt megprobalkoztam a stab palcakkal, de a zorges nem szunik meg. Viszont nem is erosodik, igy marad. :) A futomu nagyon kemeny, cserebe kanyarkiraly az auto.
Belso: tagas. 183 cm-es sofor maga moge ulve 2-3 ujjat az ules hatlap es a terde koze tudja tenni. Az ulesek kenyelmesek, de a sofor oldali mostanra az avulas jeleit mutatja, a karpit a varrasoknal foszlani kezd, az oldalmerevito szivacsok orokre osszeultek/deformalodtak. Nyaron sem tulzottan izzaszto ucsorogni benne. A magassag allithato, a kormanynal is, megis vagy az en kezem rovid, vagy furcsan all a szog mert sehogy nem birom tokeletesen beallitani, elegge elore kell donteni az ulest. Tehenkedo-hatonfekve vezetoknek nem a tokeletes megoldas. A kilatas az autobol jo, az osszeszereles minosege is jo, bar egy ket dolog neha nyiszog a rossz utakon, de 10 ev utan ez mar talan belefer. A hatso ablak nem huzhato le teljesen. Az elso villanyos, kicsit vanszorgos, de meg sosem kellett hozzanyulni. A muszerek szepek a maguk puritansagaban, a belter korabeli autok kozott kiemelkedo, csupa forma, csupa iv. A kesztyutarto megfelelo meretu, szintugy az ajtozsebek. A csomagtarto szep nagy, es jol pakolhato, bar a perem viszonylag magas. Komplett konyha koltoztetesere is hasznalhato, az ulesek sikba kerulnek a csomagterpadloval.
Motor: 1.6, 16 szelep, 100LE. Porgosre hangolva, 100nal 3000 folott picivel forog. A hangja szep, meglehetosen agilis, csabit a pedal lenyomasara, de 2000res fordulaton is nagyon kellemesen lehet vele csorgadozni. Soha nem ette az olajat, igaz 9-10e km-kent cserelem, egy kis odafigyeles csodakat tesz, az olaj meg ugye az auto vere. Egy olajcsere periodus alatt utantolteni nem kell, a palcan alig veheto eszre a valtozas. A feltoltesi mennyiseg 3.8L, az olajszuro 1000ft korul mozog, semmi veszes kiadas. Az alapjarat picit razza a kasznit, de menet kozben szep siman jar, bar kisse hangos, foleg autopalyatemponal.
Az auto motorikusan es elektroniailag is kifogastalan, semmilyen hiszti nem vette elo meg a 10 ev alatt. A hasznaltpiacon agilis motorja es olasz mivolta miatt igen alacsony aron beszerezheto, es talan a brava a sportkedvelo fiatalokat is elkerulte, csaladi autonak szivbol ajanlom. Mivel 10 eves, vehetem ugy hogy most fizettem be ra az utolso 50 ezres torlesztoreszletet :)
Hibalista
- Kuplung szett csere 80000km-nel, ablakmoso spricni visszafolyas gatloja (javitas 15 perc es 0 ft), generator 120000km-nel (~50e ft), hatso fekmunkahenger, elso fektarcsak es betet csere egyszer 80000km-nel, aztan 126000kmnel elso tarcsek es betet valamint hatso betet es szabalyozas (40e ft). Stabilizator palca csere zorges miatt 120000km korul, a zorges nem szunt meg (8e ft). Elso hatso lengescsillapitok 100e km korul (40e forint).
Ide hordtam szervizbe
Egy ismeros autoszerelo srac. Kapkod, es figyelmetlen.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Best autohaz. Csak vezerlest csereltek, viszont kijavitottak par aprosagot ingyen (pl. nyikorgo valtokar).
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 56000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | tico | Következő autója? | 5-6 evig meg lehetoleg semmit. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
