A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava Brava 1.6 EL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Unalmas ítélet

Szöveges ítélet

Kulso:
Sportosnak mondhato, bar a Bravo sokkal sportosabb. A fenyszorok vilagitas szmpontbol gyengek, am szepen neznek ki. A tukrok es kilincsek nincsenek szinre fuja, ami jo mert egy ket utest mar kapott mindket tukor. A fenyezes kozelrol nezve "narancsboros", es tobb helyen nehezen tartja magat, pl a kodlampak korul pereg a festek, valamint a lokharito is kezdi levedleni. A tukrok fem resze aluminiumbol van, szinten kezdi levedleni a gyari fekete festest, remelem egy 5 perces javitas utan evekig ujra szep fekete lesz. A vastag hatso oszlopok miatt a kilatas hatra egy kis megszokast igenyel parkolasnal. A kasztni nem rozsdasodik, egy helyen 2 forintos nagysagban lepattintottam a festeket, mar sok tel eltelt azota es meg mindig kezzel letorolheto a rozsdafolt, holott a csupasz fem latszik. A fenyszoro izzo kezzel cserelheto! :) A felfuggesztesen eddig csak a lengescsillapitokat kellett cserelni, meg egy fura zorges miatt megprobalkoztam a stab palcakkal, de a zorges nem szunik meg. Viszont nem is erosodik, igy marad. :) A futomu nagyon kemeny, cserebe kanyarkiraly az auto.

Belso: tagas. 183 cm-es sofor maga moge ulve 2-3 ujjat az ules hatlap es a terde koze tudja tenni. Az ulesek kenyelmesek, de a sofor oldali mostanra az avulas jeleit mutatja, a karpit a varrasoknal foszlani kezd, az oldalmerevito szivacsok orokre osszeultek/deformalodtak. Nyaron sem tulzottan izzaszto ucsorogni benne. A magassag allithato, a kormanynal is, megis vagy az en kezem rovid, vagy furcsan all a szog mert sehogy nem birom tokeletesen beallitani, elegge elore kell donteni az ulest. Tehenkedo-hatonfekve vezetoknek nem a tokeletes megoldas. A kilatas az autobol jo, az osszeszereles minosege is jo, bar egy ket dolog neha nyiszog a rossz utakon, de 10 ev utan ez mar talan belefer. A hatso ablak nem huzhato le teljesen. Az elso villanyos, kicsit vanszorgos, de meg sosem kellett hozzanyulni. A muszerek szepek a maguk puritansagaban, a belter korabeli autok kozott kiemelkedo, csupa forma, csupa iv. A kesztyutarto megfelelo meretu, szintugy az ajtozsebek. A csomagtarto szep nagy, es jol pakolhato, bar a perem viszonylag magas. Komplett konyha koltoztetesere is hasznalhato, az ulesek sikba kerulnek a csomagterpadloval.

Motor: 1.6, 16 szelep, 100LE. Porgosre hangolva, 100nal 3000 folott picivel forog. A hangja szep, meglehetosen agilis, csabit a pedal lenyomasara, de 2000res fordulaton is nagyon kellemesen lehet vele csorgadozni. Soha nem ette az olajat, igaz 9-10e km-kent cserelem, egy kis odafigyeles csodakat tesz, az olaj meg ugye az auto vere. Egy olajcsere periodus alatt utantolteni nem kell, a palcan alig veheto eszre a valtozas. A feltoltesi mennyiseg 3.8L, az olajszuro 1000ft korul mozog, semmi veszes kiadas. Az alapjarat picit razza a kasznit, de menet kozben szep siman jar, bar kisse hangos, foleg autopalyatemponal.

Az auto motorikusan es elektroniailag is kifogastalan, semmilyen hiszti nem vette elo meg a 10 ev alatt. A hasznaltpiacon agilis motorja es olasz mivolta miatt igen alacsony aron beszerezheto, es talan a brava a sportkedvelo fiatalokat is elkerulte, csaladi autonak szivbol ajanlom. Mivel 10 eves, vehetem ugy hogy most fizettem be ra az utolso 50 ezres torlesztoreszletet :)

Hibalista

- Kuplung szett csere 80000km-nel, ablakmoso spricni visszafolyas gatloja (javitas 15 perc es 0 ft), generator 120000km-nel (~50e ft), hatso fekmunkahenger, elso fektarcsak es betet csere egyszer 80000km-nel, aztan 126000kmnel elso tarcsek es betet valamint hatso betet es szabalyozas (40e ft). Stabilizator palca csere zorges miatt 120000km korul, a zorges nem szunt meg (8e ft). Elso hatso lengescsillapitok 100e km korul (40e forint).

Ide hordtam szervizbe

Egy ismeros autoszerelo srac. Kapkod, es figyelmetlen.

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Best autohaz. Csak vezerlest csereltek, viszont kijavitottak par aprosagot ingyen (pl. nyikorgo valtokar).

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 56000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? tico Következő autója? 5-6 evig meg lehetoleg semmit.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)