Trükkös Brava
Szöveges ítélet
Az auto megvételekor még nem,de párszáz km után jöttek a gondok.Az étvágyát tekintve 14l/100km de mára visszaesett 8l/100km re.Vezérlési probléma volt!A jobb elejébe folyamatosan kopog valmi amire még nem jöttem rá hogy mi.A váltó csapágynak annyi mint ahogy a kuplungnak.Nehézkesen indul,ingadozó alapjárat és menet közben kuplungolásnál leálló motor!!!Más problémám egyenlőre nincs az autóval.A vezérlés beállítása óta nagyon jól megy és nem is eszik olyan sokat.Remélem más nagyobb hiba nem lessz vele!
Hibalista
- Vezérlöszíj feszítögörgők:14000ft/db
- Elektronika helyreállítás:8000ft
- Folytószelep ház:Új ára:170000ft
- Bontott:20000ftLevegőszűrő:1070ft
- Most lesznek cserélve a fékek meg a lengéscsillapítók.
Ide hordtam szervizbe
Néro M5
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 51000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Punt 1.2 | Következő autója? | Fiat Stilo vagy Grande Punto |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
