A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava Brava 1.2 SX Limeted Edition 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ti amo, te család kedvence!

Szöveges ítélet

Ez a második Brava a családban, mivel ez az egy autó tudott bennem olyan mélyr?l jöv? szeretetet kialakítani bennem, hogy másodjára is megvegyem. Már ez is négy éves múlt, és már nem is gyártják, de még mindig tudok gyönyörködni fél órákat egy-egy dögös formai megoldásán.
1.2-es létére meglep? dolgokat tudok vele csinálni, szerintem igen jól megy, persze nem egy tizenkét hengeres városi gyorsulógép. Mivel nem tartok tojásokat a pedálok alatt, az autó méretéhez képest meglep?en kicsi motorral állandó szerepl?je vagyok az autópáják bels? sávjának, stabil 170-es utazótempóban, 180-185 km/h csúcssebességgel. A végéhez azért persze nekifutás is kell, de cserébe tartós autópályás száguldozáskor sem fogyaszt többet 8,5-nél, légkondival.
Vegyes használatban, sok várossal és agresszív stílussal sem tudok 7 liternél többet fogyasztani, országúti 90-120 km/h tempóban pedig nem ritka az 5,2-5,7 literes átlag sem!
Ha valaki megkérdezi, milyen motor van benne, csak annyit mondok, hogy 1.2-es. Erre harsány röhögés szokott a válasz lenni. Ha mellékerül a saját kocsijával az illet?, ráfagy a buta vigyor az arcára, és kétségbeesett torzulásnak indul, amikor próbálja a becsületét menteni, de hiába, mert a lényeg másik fele (a 84 lóer?n kívül) a hosszú váltóáttételekben rejlik, és amíg egy japán csodán már a hármast váltja a lelkem, én 7000 körüli fordulaton átcsapom kettesbe, és a motor a legjobb pontjáról fojtatja egy a harmadiknál még mindig jóval er?sebb áttételen a gyorsítást. Az váltó békénhagyásával megnyert id? pedig sokszor aranyat ér... :)
Mellesleg a motor hangja remek, csend van amikor kell, és vadítóan üvölt, amikor kell.

A bels?tér jóval tágasabb, mint akár mostani kategóriatársaié. A beltér formája is csodás, a legtöbb mai egyenarcú kocsi a közelébe sem ér. A kezelés ergonómikus, minden kapcsoló ott van, ahol azt az ember keresi. Az ülések nagyon kényelmesek, hosszú utazás alatt sem gémberedek el benne. A csomagtartó hatalmas.

Az kocsi egyetlen gyenge pontja a váltó, ha meghibásodik (márpedig van rá esély), megbízható szakember odafigyelését kívánja, nem pedig holmi másodrangú márkaszervíz tudatlan nemtör?döm kóklereit (Fiat Nikko, Rákoskeresztúr). A váltóhoz hülyék, de azért rádsóznak egy pár liter be nem töltött motorolajat, meg egy rakás be nem szerelt alkatrészt. MESSZIR?L KERÜLNI!

A motortérb?l jöv? zajokra kevesebbet kell koncentrálni, mint egy nem olasz autóban,meg kell szokni, hogy a hangok helyett a rádiót hallgasd, úgy sincs semmi baja amíg szét nem hullik. Azt meg úgysem fog! ;)
A típusnál szokásos kb. 40.000 km-enként jelentkez? alapjárati motor hibája - a szakszervízben ajánlott 60.000 Ft-os csere helyett - a motor szétfaragásával megnyíló sz*r potméter kitakarításával orvosolható. Az alapjárati motor egyébként a méltán-méltatlanul nagyhír? precízen német Bosch m?ve, ezért nem kell a macskazabáló digók fel- és lemen?it emlegetni.

Az autó cserben soha nem hagyott, bejártuk vele Nyugat-Európát. Mindig megbízható, télen-nyáron tettrekész igásló, ugyan szereti a finom szintetikus olajat (3-4dl / 1000km).

Olyan bajom sosem volt vele, ami miatt az eladása felmerült volna bennem.

Kifutó tipus révén alapáron telepakolták extrákkal, félautomata légkondi, elektromos tükrök-ablakok, ködlámpa, stbstbstb, minden pontja az ember kedvére tesz.

Mivel még nem gyártottak olyan autót, amire érdemes lenne lecserélni, szerintem megtartom magamnak.
Irigy dög leszek, és soha nem adom el senkinek! :)

Senki ne higyje el a róla kialakult rosszindulatú legendákat, ez egy igazán megbízható olasz autó!

Egyszer?en - Bravo Fiat!

Hibalista

- Váltó 3. + 4. fokozat
- Alapjárati motor
- Alapjárati motor csatlakozója
- T?zmegel?z? benzinkapcsoló
-

Ide hordtam szervizbe

Fiat Nikko (NULLA!!!)
Pökhendiségüknél és tuskóságuknál csak tudatlanságuk és kapzsiságug nagyobb. Legszívesebben lebombáznám!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Néró M5
Rossz hírükkel ellentétben gyorsak, pontosak, kedvesek és a munkájukat jól végzik. A lakatosüzem pedig egyszer?en hibátlan munkát ad ki a kezeib?l.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Kangoo Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)