Szervizbarát autó :)
Szöveges ítélet
6 évesen vettem az autót. Egyb?l kuplungszettet kellett cserélni, de ezt még betudtam annak, hogy elöregedett.utána nehogy örüljek neki, hogy m?ködik elromlott a gyúljtótrafó(amit természetesen ehhez az évjárathoz rendelni kellett)így 1 hétig állt az autó.Majd következtek a füt?m? problémák:lengéscsillapító, leng?karok, szilentek stb.
Majd jött az önindító. ezt többszöri javítás után sem tudták megcsinálni, így kompletten cserélni kellett.A kuplungszett(gyári)kb 40000km bírt. Utána cserélni kellett.aztán fél év csend(furcsa is volt:)), de a csoda nem tartott sokáig. ugyanis a rendszeres karbanatrtások ellenére hengerfejes lett a motor 135000-nél.Utána termosztát csere is következett, aztán megint jött az önindító.majd mielött eladtam volna 1 héttel elötte elromlott a generátor, természettesen ezt is kompletten fel kellett újítani.szóval olyan nem volt,hogy minden egyszerre m?ködjön, de hogy valami ennyire szar legyen az már gáz.Kár az olasz autógyártásért. Azt hiszem meg kéne maradniuk a formatervezésnél.
Hibalista
- inkább azt kéne sorolni, hogy mi nem romlott el.
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ford Focus |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
