Soha rosszabbat a Brava-nál!
Szöveges ítélet
Céges autóként használtam, de esténként garázsba toltam. Ez biztosan meglátszott rajta, kilincs a nyolcadik évben is zsír újnak látszott. Gépi mosót is kerültem, így a metál fényezés gyönyör? maradt. Rozsdának nyoma sem volt, a kipufogó kis híján nyolc évig bírta. Pedig télen-nyáron autóztam... A kocsit vásárláskor elláttam üléshuzattal, valamint sz?nyeggel. Eladáskor ezeket eltávolítottam, ekkor leesett a vev? álla: minden szinte gyári állapotban volt alatta. Az els? ülések szerintem nagyon kényelmesek. Az 1.4-es motor kicsit gyenge volt, pedig a klíma miatt csiptuningot is kapott. A kocsit f?leg hosszú utakra használtam, így a városi adok-kapok nem hagyott rajta nyomot. A fékbetétek 115 ekm-t bírtak így ki. Futóm?höz nem kellett nyúlni, viszont a lengéscsillapítók 100 ekm-t bírtak csak. Egyébként a meghibásodott benzinpumpa és a lambda szonda Bosch gyártmányúak voltak... Ami hiányzott a gépb?l: ABS, légzsák. Végül emiatt adtam is el. A család miatt kicsi volt már a csomagtartó. A fényszórók is gyengén világítottak, este nem szívesen jártam vele. Vagány kinézet? autó, sokan megnézték. Formája id?tálló. Keveset költöttem szervízben javításra, viszont az olajcserékre nagyon odafigyeltem. Gagyi alkatrészek beépítését kerültem.
Hibalista
- Ajtóvilágítás kapcsoló 6000 km, világítás kapcsoló 85 ekm, lengéscsillapító 100 ekm, benzinpumpa 125 ekm, hátsó kipufogó 145 ekm.
Ide hordtam szervizbe
Készpénz Autó, Szfehérvár - már megsz?nt, majd egy ismer?söm Mazda szervízébe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 6000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 148000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mazda 323 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
