A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava Brava sx 1.4 12v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pénznyelő

Szöveges ítélet

nem egészen 1 éve vettem az autót, és az fontos hogy nem a leg olcsóbbikat vettem meg, kívül belül nagyon tip-top,és kifogástalan esztétikai állapotban volt.novemberben vettem egy fiatal sráctól aki új autó vásárlása címén szabadulni akart tőle.mikor megvettem, azonnal ki lettek cserélve a szűrők, az olaj,a vezérlés, és még 1-2 kopott cucc a futóműbe. ekkor úgy gondoltam hogy tökéletes kis gép, és mivel ez volt az első saját autóm, büszkén jártam vele, ápoltam, vigyáztam rá. nem is volt vele semmi gond az ég világon, télen minusz 20 ban is pöccre indult(2hét állás után is!) és a fogyasztás/teljesítmény arány is kiváló volt(én városban használtam főként), egészen egy fél éven keresztül semmi probléma nem volt vele. áprilisban kezdődtek a problémák. először a kipufogó y körberepedt a lambdaszondánál(egyik napról a másikra), és a szondát is cserélni kellett. ez éppen hogy ki lett cserélve, már mikor próba indítást akartunk végezni a szerelővel akkor az öninditó meg se nyikkant. ez is ki lett cserélve, (ekkor tartott 40ezer ft ba haveri áron). majd rá egy hónapra összerágódott a vezérműtengelyen 3 bütyök a szelephimbákkal, mert az olajozást biztosító csövet,szétnyomta az olajnyomás. mivel ekkor megszorult a vezérműtengely, elugrott a vezérműszíjj a görgőn, és elment a vezérlés. a nyitva maradt szelepeket szétverték a dugók.ekkor egy márkaszervízben felvilágosítottak,hogy ez már nem az első eset ennél a kocsinál, és hogy ennek a típusnak ez a betegsége, hogy bizonytalan az olajzás a hengerfejben. úgyhogy javítás után, közel 300ezer ft bukóval lett beadva egy használtautó kereskedésbe.

Hibalista

- önindító,lambdaszonda,kipufogó,vezérműtengely,szelepek,szelephimbák...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 112000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? 190 E 2.0
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)