Olasz Golf, csak szebb és jobb
Szöveges ítélet
1998-ban vettük újonnan. Az akkori kínálatból magasan kiemelkedett formájával,valamint alacsony árával. Második autóként használva jól teljesít a mai napig,de japán gépekhez szokván egy kicsit nyűgös, kb annyira,mint egy olasz prosti lehet egy japán gésához képest. Kielégítő a beltér,a csomagtartó is,de az anyagok elég igénytelenek,a gyári rádió iszonyatosan rossz,ráadásul macerás cserélni. Fogyasztás 7-9 között,ami egyértelműen sok egy 80 lovas kocsitól,habár ez a 80 ló elég jól mozgatja a kocsit,csak kell neki a fordulatszám,mert nyomaték az alul nem sok van. Szervizelése rendkívül olcsó,szűrők+oil (castrol slx 4L) 10000Ft,ez szerintem kibírható. Összeségében szeretem,tetszik a formája,megfelelően megy,olcsó is,de ma már szinte eladhatatlan,csak annyiért,amennyiért kár el kótyavetyélni,tehát jó darabig megmarad még! Vizsont aki ilyet vesz,így olcsón jutthat hozzá,és ha türelmesen,figyelmesen választja ki autóját biztosan nem jár rosszul!
Hibalista
- hátsó ablaktörlő, hátsó dob, hátsó lengéscsillapító (20000 Ft), kilincsek lehámlottak (20000Ft), világítás forgókapcsolója.
Ide hordtam szervizbe
Fiat Ring Szolnok
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Mitsubishi Tóth Szolnok
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 66000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Carina | Következő autója? | Mercedes W140 500-600 SEC majd,addig inkább ez marad! |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
