A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1,4 S 12V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olasz dinamizmus

Szöveges ítélet

Első autóként került tulajdonomba ez az olasz bravúr! Azon kívül, hogy - hirtelen ránézésre kisautónak tűnik - nagyon tágas a belső kialakítása. Én nem vagyok sem széltére, sem hosszában egy kis ember, mégis amellett, hogy a vezető ülésemen kényelmesen adagolni a 12 szelepes motornak a gázt, mögöttem kényelmesen elfért egy velem egy magasságú emberke is. Átlagosan 5-en (felnőtt) megyünk a kocsival, és mindenki számára kényelmes a kocsi.
Alacsony. Ez a gyári sport futóműnek köszönhető. Először nagyon zavart, terveztem lengéscsillapító cserét is, de megszoktam. A ültetett futóműnek köszönhetően viszont eszméletlenül tapad az úthoz - ez többször is megmentett már -, viszont egy fekvőrendőrnél vagy patkánál oda kell vele figyelni.
Rengeteget utazok vele Szegedre, Kecskemétre, Budapestre. Általában a pályán. Az újabb autók mellett is a fiatal kocsikat megszégyenítő módon megy el. Az átlag 130-140-es sebességet vígan viszi.

Ami nem tetszik - nekem -, nagyon fiatalos, bulizós autó. Aki ilyet szeretne, és a nagy forgalomban sem akar elakadni, annak csak ajánlani tudom.

Mindent összevetve szeretem ezt az autót. Egyedül a kis csomagtarója, és a fiatalos stílusa nem nekem való.

Hibalista

- Termosztát csere - 3.000 Ft
- Vezérmű szíj + csapágy - kb 15.000 Ft (10.000 km-enként muszáj)
- Jobb első lámpa - már megvételkor törött volt, 13.000 -ért csere
- Bal hátsó lámpa - bepárásodott, homályosan világított, csere
-
- No de ezek egy 10 éves autónál elhanyagolható tételek.

Ide hordtam szervizbe

GAS MATIC BT.
Kiskunfélegyháza
(Gyors, precíz, elfogadható ár)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 175000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Citroen Xsara 1,6 SX
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)