Olasz dinamizmus
Szöveges ítélet
Első autóként került tulajdonomba ez az olasz bravúr! Azon kívül, hogy - hirtelen ránézésre kisautónak tűnik - nagyon tágas a belső kialakítása. Én nem vagyok sem széltére, sem hosszában egy kis ember, mégis amellett, hogy a vezető ülésemen kényelmesen adagolni a 12 szelepes motornak a gázt, mögöttem kényelmesen elfért egy velem egy magasságú emberke is. Átlagosan 5-en (felnőtt) megyünk a kocsival, és mindenki számára kényelmes a kocsi.
Alacsony. Ez a gyári sport futóműnek köszönhető. Először nagyon zavart, terveztem lengéscsillapító cserét is, de megszoktam. A ültetett futóműnek köszönhetően viszont eszméletlenül tapad az úthoz - ez többször is megmentett már -, viszont egy fekvőrendőrnél vagy patkánál oda kell vele figyelni.
Rengeteget utazok vele Szegedre, Kecskemétre, Budapestre. Általában a pályán. Az újabb autók mellett is a fiatal kocsikat megszégyenítő módon megy el. Az átlag 130-140-es sebességet vígan viszi.
Ami nem tetszik - nekem -, nagyon fiatalos, bulizós autó. Aki ilyet szeretne, és a nagy forgalomban sem akar elakadni, annak csak ajánlani tudom.
Mindent összevetve szeretem ezt az autót. Egyedül a kis csomagtarója, és a fiatalos stílusa nem nekem való.
Hibalista
- Termosztát csere - 3.000 Ft
- Vezérmű szíj + csapágy - kb 15.000 Ft (10.000 km-enként muszáj)
- Jobb első lámpa - már megvételkor törött volt, 13.000 -ért csere
- Bal hátsó lámpa - bepárásodott, homályosan világított, csere
-
- No de ezek egy 10 éves autónál elhanyagolható tételek.
Ide hordtam szervizbe
GAS MATIC BT.
Kiskunfélegyháza
(Gyors, precíz, elfogadható ár)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 175000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Citroen Xsara 1,6 SX |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
