A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1.6 SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megszivatva

Szöveges ítélet

3000 km-rel vettem 3 évesen, állítólag szalon autó volt, de szerintem átvertek ezzel a szöveggel. Tetszett az autó, de örömöm két óra hosszat tartott. Elhoztam a kereskedésből, az első leállítás után nem indult. Miután lehűlt a motor pöccre indult. Szerviz. Önindító ki, önindító jó, vissza. Autó indul. Leállítás, meleg motor, nem indul. Másnap hideg motor, indul, leállítás nélkül irány Bp SPQR.
Diagnózis: önindító. Udvaron álló másik Bravaból önindító ki, át az enyémbe, indítás OK. Mondom próbaút, mondják minek.
Autózgattam 20 percet, vissza a szerviz elé /csak ott mertem meleg motorral leállítani/. Naná hogy nem indult.
Betolás szervizbe. Heuréka, megvan a hiba, nincs kompresszió, hidrotőkék fennakadnak melegen. Majd holnap folytatják-mondták és rövid vita után kaptam csere autót, hogy legalább haza tudjak menni. Másnap telefon, igen kész, mehetek érte. Persze mire 3 órával később odaértem, nem volt kész, vártam még két órát. Szerencsére szavatosságban megcsinálták, nem kellett fizetnem, de közölték, az ag. ktsg 300000 Ft lett volna.
3 nap múlva tankolás, meleg motor, nem indul.
Telefon, egyeztetés, veszekedés, szerviz.
Teljes vezérlés, hengerfej stb csere.
Na ettől kezdve kb egy évig /20000 km/ működött, míg egy téli napon elkövettem azt a hibát, hogy kb 50 méter után leállítottam a motort. Most a hideg miatt akadt fenn a vezérlés.
Ezek után hideg motornál nem mertem leállítani, meleg motornál meg drukkoltam elindul-e, nem is mertem vele hosszabb, külföldi útra vállalkozni.
Ez volt az az autóm amelynek akkor örültem pár órát amikor megvettem, és boldog voltam, hogy erősen áron alul beszámították következő autóm megvásárlásakor.

Hibalista

- Vezérmű kb 5-ször,
- kipufogó 3 éves kortól folyamatos toldozgatás, kétszeri teljes csere ellenére,
- Világítás kapcsoló előszőr 60 ezernél, majd javítgatás évente átlag 2-szer,
- Kilincsek elmállottak
- Tetőablak kapcsoló cserélni kellett volna
-

Ide hordtam szervizbe

SPQR

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Fiat Riegler

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 1500 Következő autója? Opel Astra classic II.
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)