A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1.2SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható alsó kategória

Szöveges ítélet

Tiszteletből írom ezt az ítéletet az autó iránt, nem gondolom, hogy túl sok ember gondolkodna még a típus vásárlásán, de az utókornak, hogy milyen autó volt még érdekes lehet. 17 éves voltam mikor az autó a családba került családi autóként funkcionált. Túl nagy rajongás nem övezte már akkor sem, inkább csak tette szépen a dolgát, a kötelező dolgokat mindig megkapta, és egész gyakran le is lett mosatva. :) Nem volt különösen világi élete egy-két adriai nyaralásnál messzebb nem járt itthonról soha. Egészen 9 éves koráig így ment ez, még a fővárosból hazaköltözésem után hozzám nem került. Az addigi évi 15.000 km hirtelen 30-40.000-re ugrott és bizony véget értek az unalmas hétköznapok. Volt itt minden, autópályás sietség, horgásztúra, fesztivál, erdei kirándulás... és a határban is megfordult néha! Munkára is kiváló volt, bár egyszer sikerült annyira megrakni a futót, hogy a gyári hollanderes vonóhorog kicsúszott Kecskemét közepén, maga alá szorítva a vonóhorgot, nem túl vidám perceket okozva nekem. Ami mozog benne az a 18 év és 300.000 km alatt el is romlott legalább 1x De SOHA sehol nem hagyott ott, teljesen szétesett kuplunggal is hazajöttem vele Aligáról 1-4ben 30km-t. Soha nem voltam igazán rajongó típus, de mindig tiszteltem az autót, felejthetetlen éveket tudhatunk magunk mögött, ha újra kezdhetném is őt választanám. Az autó most is napi használatban van céges autóként, fenntartása hibáival együtt is rendkívül takarékos. Remélem még van benne bőven km.

Hibalista

- Fényszórók kábelei elégtek a hosszú idő alatt. Gyakorlatilag az összes mozgó, kopó alkatrész cserélve volt már. Az eredeti alkatrészek közül talán csak a váltó ami meg van. Küszöb is cserélve lett jobb-bal oldalon mert lerohadt. vezető oldali ülés csere mert szétültem, és szét is törött. 200.000-nél volt egy motorcsere. És idén télre a fűtőradiátor is ereszteni kezdett.

Ide hordtam szervizbe

Bármelyik szerelő amelyik nem lehúzásra ment, jól dolgozott az autón.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 17 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 210000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? UNO Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)