A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1,2 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Magabiztos kis gazella

Szöveges ítélet

90000 km volt benne, mikor vettem. A kötelező karbantartások (olajcsere, szűrőcserék, vezérműszíj) megtörténte után gondtalan hónapok következtek. A műszaki vizsga előtt kellett kicserélnem az első fékpofákat. Fél év távlatában gyakorlatilag ennyi. A csomagtartó nyitó már akkor nem működött, mikor megvettem. Az ajtóhatároló, meg az egyik nyitásnál élecset csengve szállt el.
Nem vagyok egy túl pedáns ember, úgyhogy ezeket azóta sem csináltattam meg. Mellesleg inkább idegesítőnek tartom, mint kardinális problémának. Efféle anyagfáradások bármelyik típusnál előfordulhatnak. Ettől még nem lesz "sz*r olasz".
Az olasz autók "borzalmas műszerproblémáiról keltett legendák" is kimerültek némi hőfokmérő-ingadozásban, amit egy pár alkalommal csinált.

Viszont van egy észrevétel, amit már mástól is hallottam. Ha egyes fokozatból erőteljes pörgetéssel váltunk kettesbe (5000-es fordulat felett), a váltó MINDIG reccsen egyet. Az még titok előttem, hogy ez szériaprobléma vagy a szinkrongyűrűk kopásából ered-e.

Mindezek után a fogyasztása volt, amitől teljesen lehidaltam. Egyszer egy benzinkutas rábeszélt a Mol 100-as oktánszámú benzinjére. Pont akkor indultam egy hosszabb útra. Mindig teli tankolom a verdát, így könnyű a fogyasztást is nyomon követnem. 90-100 km/h-val közlekedve akkor 5,7 l-es fogyasztást számoltam! 8 éves autó... 82 lóerő... A vegyes átlag mindenképpen 7 alatt van...

Egyelőre majd 11000 km-t tettem bele, de szerintem még fogok is jó sokat. Totál jó verda.

Hibalista

- A vezetőoldali első ajtó határolójának a csapszegje eltört.
- A csomagtartó utastér beli nyitójaának a bovdenje elszakadt.

Ide hordtam szervizbe

Csordás Endre - Bánd

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Autó-Forrás - Fiat márkaszalon Veszprém

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Fiat Bravo 2007
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)