A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 80 16v sx 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Kolbászzsírmetál istennyila(Egy bravoról öszintén)

Szöveges ítélet

1994-et írunk,a helyszín Torinó a FIAT főhadiszállása.
Befejeződtek a bravo,brava páros utolsó tesztjei.Ám Giovanni a fejlesztésért felelős igazgató még sem boldog maradéktalanul.Munkaidejének leteltével kissé búskomoran hazafelé indul,láhatóan valami nem hagyja nyugodni.Hazaérkezvén Giovannit meglepetés várja.Felesége Marina a nagy nap tiszteletére ünnepi vacsorát készített és egy sexi topban,roppant kívánatosan várja haza urát.Ám Giovanni nem boldog ,nagyon nem.Mi a baj kedvesem? kérdezte tőle Marina. Gond van az autóval?
-Nem szivem nincs vele semmi gond, többszázezer kilómétert futott hiba nélkül!
-Akkor miért vagy ilyen rosszkedvű?
-Tudod drágám ha a végre ilyen autót tudunk gyártani a szervizhálózatunk előbb-utóbb tönkre fog menni!Gondold csak el hány FIAT szerelő veszítené el a munkáját!
-Kedvesem nincs itt semmi prbléma! Egyszerűen módositsatok valamit az autó elektronikáján.
-Az elektronika!Csillant fel Giovanni szeme,majd olyan éjszakával ajándékozta meg Marinát hogy az azota sem feledte!
Másnap reggel Giovanni telefont ragadott,felhíta Hansot aki a Robert Bosch Ag termék managere volt.
-Gute morgen Hans ,ich bin Giovanni aus FIAT ag!
Hans nagy probléma van nálunk!Készitettünk egy autot ami porba gyalázza a hülye 3-as golfotokat,viszont ha igy gyártásba vesszük akkor tönkre mennek a szervízeink!
Kellene nekünk valami olyasmi amit a volkswagen koszern még a skodába se rak bele,zumbeispiel motorvezérlő und alapjárati motor!Haben sie?
-Ja natürlich Giovanni! De cserébe ti meg küldjetek a Bayerische Motoren termékeinkbe valami használható Marellit,meg del´Ortot,mert nekik meg a mi termékeink nem felelnek meg.Gut?
-Pesze hogy gut Hans küldjük!
És Giovanni már boldog volt.nagyon is,sikerült nekik igazi Fiatot alkotni kicsit hisztist kicsit rapszódikust,de gyönyörűt tele érzelemmel és tele szenvedéllyel.
De most térjünk rá az autóra:
2007 szeptemberben vettem meg az autót annak tudatában hogy valami nincs rendben vele hiszen világított a computer hiba visszajező lámpa és nem kapcsolta be a hűtő ventillátort.
Gondoltam nem lesz nagy baj,talán csak egy relé hiba!
Hát nem az volt hanem a motorvezérlő elektonika hibája.
A Márkaszeviz 140+áfát mondott a javításra,igy olaszországból hozattam meg az alkatrészt tokkal vonóval 70-ért.A mákaszervizek bődületes dilettantizmusát nem is ecsetelem,sok ítéletben és sok más márkánál is lehet erről bővebben olvasni.
Akkor nézzük a jó dolgokat:
Az elmult évben megtettünk 30000 kilómétert hiba nélkül,most 118000-et mutat az órája.Bár az alapjárati motorja kicsit kezd gyengélkedni,(természetesen ez is Fosch.. izé Bosch)de az eladlak a k...a anyádba illete a rádgyujtom a garázst te talján fostalicska kezdetű mondataim hatására mindíg észhez tér!:-))
Eddig 3x cseréltem olajat(10000-enként),szűrőket,1x szíjjakat, gyertyákat,fékbetéteket,lassan ki kell a hátsó gátlókat cserélni.
Az1.2-es motor méretéhez képest nagyon dinamikusan mozgatja az autót,de forgatni kell rendesen.A futómű kellemesen feszes bár jót tett neki egy195/50-15 ös kerék garnitúra.A kormány elég direkt,jó visszajelzést ad az útrol.A váltó finoman kapcsolható.
Nézzük az utasteret:
A műszerfal hamisítatlan olasz formaterv,(nyoma sincs a németekre oly jellemző "nesze paraszt oszt haladj tovább" szemléletnek,) minőségileg is rendben van.(Nem csörög, nem zörög ,nem nyüszög semmi.)
Az ülések kényelmesnek mondhatók,oldaltartásuk azonban lehetne kicsit határozottabb.Elöl bőséges,hátul közepes a helykínálat.
Összegezve; aki szereti a latinos feelinget,és meg tud bocsájtani 1-2 apró hibát,egy igazán szerethető tüzes járgányra lel egy bravo személyében.
Aki nem az vásároljon (szintén nem hibátlan)német autót.

Hibalista

- Minden ami Bosch!(és csak az!!!)

Ide hordtam szervizbe

Az érdi FIAT márkaszervíz

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

ZSOLTI (Középeurópa legjobb autószerelője)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 88000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? tipo Következő autója? punto
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)