Hófehér kislány,a megbízható társam
Szöveges ítélet
Ahogy autóvásárlás előtt álltam mindenkép egy keveset futott de használt autót szerettem volna.Ezek a Bravo-Brava páros különösen tetszett egyediségük miatt.A mai napig is csak csodálkozni tudok a szépségükben,és a szembenjövők is meg-meg néznek:))Sikerült is kifognom 9évesen 60.000km-rel egy fehér alapszériás vezetett szervízkönyves 1.2-es bravát a Ford vagépben miskolcon.Az első pillant szerelem volt első látásra...sajnos semmi extra nincs benne amit sajnálok az az ABS.A kis motort pörgetve nagyon jól lehet használni 2000ig halott úgy 3000 fordulatnál jön meg az ereje.83 lóerővel szinte az 1,4-es kategóriához hasonlitható.Akinek kevés a 83ló az vegyen HGT az 2.0 20V alap 150 lóerő,nagyon brutál.Hibájára csak annyit hogy mediterrán vérű tehát ugy +5fok alatt kopognak a műanyag dolgok a műszerfalon míg be nem melegszik a motor,és a betegsége még a málló kilincsek.A futóműje kényes ezekre a rossz utakra,de az úttartása csodás.Ha Bravo-Bravát akarunk venni jól leinformálhatót vegyünk pláne az 1,4-es az 1,2-es nek az elődje az nagyon kényes az olajra tehát csak a gyári seleniát tegyük bele vagy idővel visszaüt és gyűjthetünk vezérműtengelyre. Én szinte csak a legjobb alkatrészeket adtam neki és az áruk sem olyan húzós :
Megvalósítva 2009.márc.:
-gyertyák(NGK)
-vezérmű szíj(gates)
-feszítőgörgő(skf)
-hosszbordás szíjjak(gates)
-friss szervó olaj(tutela G1/A-a kormány nagy változás!!)
-Vezérműtengely szimmering (corteco--engedte az olajat)
-fékolaj(tutela)
-új fékcsövek
-váltóolaj(TUTELA)
-hűtővíz(Tutela)
amit még cserélnem kell rajta azok a stabilizátor szilentek de nem hibája miatt hanem az idő vasfoga és 10 évesen sehol szerencsére sehol nem rozsdál a hihedelemmel ellentétben!!
Dicsérés kép egy ismerősöm 400.000km-t ment a gyári kuplungjával és a motorjához nem kelletett hozzányúlni és nem ette az olajat.Tipikus olasz törődni kell velük és meghálálja a híre sokkal rosszabb aki még nem ült benne és nem használta sajnos az ilyen alkot véleményt.Én még olyannal nem találkoztam akinek volt olasz autója és nem szerette volna..Nem rossz autók lelkiismeretes karbantartással kiszolgálja az embert.A www.fiatbravo.hu rengeteg hasznos információk vannak érdemes rá regisztrálni.
Hibalista
- Szinte semmi nem romlott el rajta csak a kopó alkatrészeket cseréltem rajta
Ide hordtam szervizbe
FIAT Twin93.Miskolc
UNIX Autószervíz.Kazincbarcika
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Bravo II.vagy Linea,de ha a FIAT feldolgozza a Bravát akkor BravaII :) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
