A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava Brava 1,6 SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hobbisprinter

Szöveges ítélet

Én imádom. Van hely benne bőven, bár hátul nem túlzottan kényelmes, túl meredek az ülés. Elöl könnyű megtalálni a jó üléspozíciót, állítható ülésmagasság egy áldás. Csomagtartója elég nagy, eddig minden belefért.
A motorja hihetetlenül jó. 3000-es fordulat fölött tartva lehet vele igazán élvezetesen autózni, ezt szereti, merthogy ugye olasz. A hangján érezni, hogy alacsony fordulatszámon nem szeret dolgozni, a felsőbb régiókban viszont élvezetes muzsikát lehet vele komponálni. A fordulatszám felső határát még nem sikerült megtalálnom, soha nem tiltott le, aminek kifejezetten örülök. Pedig már láttam a mutatót 6700 körül is. Városi autózáshoz minden megvan benne, ami kell. Van benne légkondi, bár én nem szeretem. Nem mintha nem lenne jó, de érezhetően visszavesz a teljesítményből. A kézikönyv, meg az eladó is mondta hogy előzésnél ajánlatos kikapcsolni. És tényleg, olyan mint egy "turbó-gomb", padlógáznál kikapcsolás után megindul az autó. Fogyasztása városban 8 fölött van+légkondi, de rövid utakon jár jellemzően. Hosszabb úton légkondival 7 alatt marad valamivel, ha óvatosan bánok vele.
Az egyetlen igazi bajom vele a váltója. Merthogy az is olasz, nyúlós.
Az autó külsejét nagyon eltalálták, elölről nézve igazi vadóc, pedig minden gyári rajta. Szépen ki vannak rakva az első ködlámpák is oldalra, ezzel is szélesebbnek, sportosabbnak mutatva magát. Hátulról a mai napig egyedi szerintem, azóta sem láttam máson hasonló lámpákat.

Hibalista

- Jobb els? elektromos ablakemel? nem húzza fel az ablakot
- Kátyú okozta porbléma
- 2 els? izzó cseréje

Ide hordtam szervizbe

Helyi szaki

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Fiat Nikko- na ide ne menjetek!
A Punto 3 éves vizsgája (1999-ben 70ezerért) óta nem voltunk itt. Akkor ugyanis a kész autó nem indult! :-( Lemerítették az aksiját és széttárt kezekkel mondták hogy vegyek újat bele. Köszi!

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 68000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Punto Következő autója? 350 Z :-)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)