A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1.6 SX  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fürge kis pezsgősüveg

Szöveges ítélet

Eddig kellemes csalódás, kényelmes, húz mint egy mozdony. Viszonylag szép is kívülről, bár ez nem annyira mérvadó. Fogyasztását nem mértük, de elég korrekt, főleg hosszú távon. (7 l alatt...kb.) Alkatrész van hozzá, bármi beszerezhető a vaterán, meg a fiatos oldalakon, ezekkel nem lesz gond.Átesik egy kis simogatáson - olajcsere, szűrők stb. - aztán meglátjuk. Folyt. köv. 2012.10.14.
U.I.: osztályzatok még nem a valóságot tükrözik, mivel 5 hét alatt nem igazából valós a vélemény...

Hibalista

- Igazából egy - nálam - új autó, most vettem. Mit utóbb kiderült, igazából a kocsi néhány típushibával küzd, semmi komoly. Klíma hiba: kihagyták a jobbos tükörből cserekor a hőmérő szenzort!, és fel kell töltetnem gázzal a rendszert. Első ködlámpa nem világít - csatlakozó hiba, hátsó ablakmosó cső széthullva, víz a csomagtartóban,ablaktörlő hibák, stb. típushiba, de könnyen orvosolható. Szóval ilyen apróbb dolgok, összességében nem túl komolyak. Majd kiderül. - Hát ma kiderültek dolgok! A kocsi májusban volt műszakin, de külső kormánygömbfejek,első fékcsövek cseréje elkerülhetetlen volt. Az emelőn kiderült, hogy a hátsó lengőkarok is lógnak, de cefetül. A bal hátsó lengéscsillapító kuka, termosztát is kehes, fűtés (így) gyenge. Szóval újabb csapás a zsebemnek. 2012-10-31 - Elkészült a hátsó lengőkarok javítása és a lengéscsillapítók cseréje. Kiderültek újabb bajságok, a hátsó fékek (is) elég komoly javításra szorulnak.Fékpofák-fékhengerek kuka. Nem az autó hibájának rovom fel ezt inkább az előző gazda trehányságának. Egyszer elfogynak ezek a bajok is és akkor.....2012-11-25 - - Fejlemények: - Egy szép este hazaérvén érdekes szag ütötte meg az orrom. Jobb hátul már majdnm a felni festése kezdett hólyagosodni a túlmelegedéstől, így rögtön letiltottam a kézifék használatát anyócának. (És beszereztem 2 kerékfékhengert - most már jóféléket, az első nekifutásra csak valami más tipus sikeredett- és egy garnitúra fékpofát is, gondolván, hogy ekkora túlmelegedés eltüzelte a pofákat.) Végül is csak a megszorult kerékfékhengert kellett cserélni, és jó lett. Rátöltöttünk a klímára is , má' jön a hideg is! - Aztán kezdett traktor hangja lenni, lerohad a kipufogó róla lassan. Vettem rá egy komplett rendszert.(Katalizátortól hátrafelé potom 19000 pénzért, szerintem baráti.(Várpalota - Dragontuning:) A csere később... 2013.05.04. Folyt. köv. - - Update 2014.06.10 - Az elmúlt évben sok minden történt velünk. A hátsó kipufogódob egyszerűen leszakadt, igy ment be a szervízbe, kicserélni a régóta tartogatott rendszerre... Azóta - a teljesség igénye nélkül- cserés volt: első lengéscsillapítók, féktárcsák, mind a két lengőkar, első gumik, kerékagyak bal oldalon, fűtőradiátor. Megtörtént a termosztát cseréje is valamikor, most már jó a fütésem.(Digitális klíma = vagy forró levegő vagy hideg. Kipusztult a belső hőmérő szenzor...) Elfogyasztott két generátort, egyik sem jelezte hogy nem müködik, csak melegen volt nagyobb az alapjárat. Le is pusztultam vele a Mecseknádasdi hegyoldalban(köszi Attesz kolléga a mentést!!!) És a legfontosabb: Leműszakiztunk! Szép nagy A4-es papírra. A környezetvédelmi besorolás megváltozott = 2 óra üldögélés az okmányirodában. Forgalmi csere, de legalább csak a műszakis matricát kellett kifizetni , valami 585 huf.. ilyen is van...most a kézifékkel vívunk, de majd lesz az is egyszer... - - Update 2014.10.19. -vasárnap - Üdv! Mivel csodák nincsenek , lett kézifékem is(kötélcsere történt). Azóta egy újabb olajcserén is átestünk. (Maradok a régi jól bevált módszernél - 10000 km-ként olajcsere + ami kell még! A céges dízel Vivarom 30000 km-ként olajcserés, hát ők tudják!) Szóval egy kicsit átnézte a gépet a szerelőm , bal féltemgely gumiharangokat kellett cseréni, kipufogó rörzítő gumikat pótolni, igazából semmi - komoly... A hátsó ajtók kilincsei kezdik feladni, majd csak sorban...

Ide hordtam szervizbe

Eddig saját magam, autószerelő volnék végtére is.Meg az én Jocy barátom.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 151000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Escort 1.8 Ghia Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)