A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1,2 SX 16 V Limited Edition 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Forza, Forza!

Szöveges ítélet

A párom azt szokta mondani, ha az úton egy olasz autót látunk szabálytalanul közlekedni: "Semmi másra nem vágyik, csak száguldani akar . . . "
Els? autónk a Brava amir?l írok, több, mint egy éve használjuk és biztos, hogy marad még egy pár évig. El?tte Opel Astrákat (F-es, G-s) vezettem. Amikor elérkeztünk oda, hogy "kénegyautó" a nagy lila köd (újat, használtat, franciát, németet?) rövid id?n belül felszállt, és egy kis protkó révén eld?lt, hogy olasz. S?t, mivel a lányom megszületéséig 1-2 hónap volt hátra - így a csomagtér fontos szempont lett a pakolhatóság miatt - lesz?kült a kör 3 autóra, mindhárom Brava volt.
- 1,6 SX 1998.
- 1,2 SX 1999.
- 1,2 SX 2001. Limited Edition
Ahogy megláttam a 2001-es, 1242 cm3-es, tompakék, szépen sötétített autót tudtam, hogy EZ KELL. Nem érdekel a másik plusz 20 pacija, sem a harmadik, amiben elvileg kevesebbet mutatott a kilométeróra . . .
A legérdekesebb az, ahogy beleszerettem. El?ször csak kellett egy autó, majd bizonyított, azután megtetszett, majd a párom lett féltékeny . . .
Tényleg van ebben az "olasz-feelingben" valami, amit el?sz?r nem hittem el.

Na, de ideje van a mesélésnek, és ideje van a konkrétumoknak.
72,500 km-rel vettük az autót, és egy év leforgása alatt 36,000-ret tettünk bele. Belföld, külföld, hegyvidék, alföld, autópálya, város. Sosem hagyott ott minket sehol. Mindig jó érzés, amikor beülnek hozzám, és a piros lámpánál azt hallgatják, hogy leállt-e a motor, vagy ilyen halk, és büszkén mondom, hogy a második a jó válasz Vágó Úr kérem. Több helyütt olvastam az 1,2-es motorral szerelt 2001-es évjáratú Bravák megbízhatóságáról, és tényleg így van. Vezettem 1,6-os Stilo-t, és kb. 120-ig ugyonazt tudja. Ott természetesen már gy?zedelmeskednek a lóer?k, de addig szinte semmi különbség. Kényelemre viszont igen. A Stilo üléseit nem tudtam úgy beállítani, hogy a Brava nyújtotta kényelmet utánozni tudjam. Szerintem össze sem lehet hasonlítani az el?dként említett Brava/Bravo párossal. Furcsa volt a Stilo tulajdonosának a véleménye, aki teljes mértékben egyetértett velem, a saját autójának rovására. A ´98 körüli Bravákról több negatívumot is hallottam (málik a kilincs, rossz min?ség? bels? m?anyagok stb.), azonban bizton állíthatom, hogy az utolsó szériás autók nem szenvednek ilyen gyermekbetegségeben.
Összességében: minden pozitívum elmondható róla, és nem válunk meg t?le egy jó darabig.

Hibalista

- Kuplungtárcsa csere - 75.000 km-nél
- Lengéscsillapító csere - 80.000 km-nél

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 72500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Fiat vagy Lancia, de egy-két évig az én Bravám még nem eladó!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (357 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)