Fiatalos olasz
Szöveges ítélet
19 évesen vettem az első saját dízelem. Sok JTD-s mareáról, braváról lecsúsztam. Egyszercsak megláttam a hirdetések között ezt a csodaszép ezüstmetál Bravát. Sajnos a gyengébb 1.9 TD 75 lóerős motor volt benne, de ennek ellenére megvettem.
Kulturizálatlan dízel motor, mintha ott se lenne a turbó. 1-2 személlyel azért elfogadhatóan húz az autó. Másik zavaró tulajdonsága, hogy kormol mint az állat. Klíma teszi a dolgát, de cserébe nagyon visszafogja a teljesítményt. Futóműve nagyon jó, tökéletesen ül a kanyarokban. Kormányzása kicsit komótos, kevés visszajelzést ad az útról. Fékerő elfogadhatónak mondható. Motortér sok helyen hangszigetelt, ennek ellenére az utastér nagyon zajos. Tompított menetfény nagyon gyenge. 98 -as évjáratú és egyenlőre egy deka rozsda nincs rajta.
Üllések kényelmesek, hosszútávon már nem annyira. 185 centim ellenére magam mögött gond nélkül elférek. 8 hangfalas nem gyári hifi nagyon szépen szól. Nekem külsőre nagyon bejön, főleg a segge igen mutatós. Lányokról a bugyi nem fog leesni, de hát kis pénzért ezt ne várjuk.
Összeségében megbízható autó, de aki teheti vegye inkább az erősebb 1.9 JTD motorral.
Hibalista
- Kuplung bowden - Tompított rendszer kontakt hiba
Ide hordtam szervizbe
Ismerős javította
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 136000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Passat 1.9 TDi |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)